اقدام بی شرمانه یک مرد ، زن سرطانی به زندان انداخت +عکس

مددجو به دلیل عجز از پرداخت 4 فقره چک در بازداشت است. وی به دلیل تامین نیازهای معیشتی به دستفروشی پرداخته و برای این منظور از بنادر قشم و گناوه البسه با قیمت مناسب‌تر تهیه و در بازار Store هفتگی به فروش می‌رسانده است.

به دلیل درگیری زیاد دست چک خود را تحویل همسر داده و همسر ایشان بار را از فروشندگان تحویل و به جای ایشان چک صادر می‌کرده است.

وی چند فقره چک از مددجو بدون اطلاع ایشان به سرقت Stealing برده و به جای ایشان چک صادر کرده که در سررسید آن به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت آن نبوده است.

دو فقره محکومیت مددجو در خصوص چک‌هایی بوده است که توسط همسر به سرقت رفته، یکی از آن‌ها در حق آقای «الف» که همسر مددجو خودرو خریداری کرده و چک داده و در سررسید آن چک برگشت خورده که مددجو از کم و کیف ماشین خریداری شده بدون اطلاع است و چک بعدی هم در حق آقای «ب» بوده است که همسر مددجو برنج به صورت چکی خریداری و در موعد پرداخت توانایی پرداخت نداشته است.

چک سوم مربوط به خانوم «ش» بوده که مددجو جهت تهیه البسه برای فروش یک وام به مبلغ 60 میلیون ریال به ضمانت خانم «ش» می‌گیرد و حدود 40 میلیون آن را پرداخت و مابقی آن را به دلیل مشکلات مالی از پرداخت هر ماه ناتوان ولی بعد از سررسید اقساط به ضامن پرداخت می‌کرده در واقع ایشان عنوان کردند که وام خود را پرداخت اما چون مستنداتی ندارند به پرداخت 20 میلیون ریال محکوم شده‌اند.

چک چهارم هم در حق آقای «ف» که مددجو از ایشان یک دستگاه خودروی پراید جهت تهیه البسه خریداری کرده که در موقع سررسید آن به دلیل مشکلات مالی و فصلی بودن کار توان پرداخت آن را نداشته و آن را فروخته و بدهی‌های دیگر خود را پرداخت کرده است.

مجموع بدهی مددجو مبلغ 348 میلیون ریال بوده که حدود پنجاه درصد آن یعنی مبلغ 150 میلیون ریال آن توسط خیرین پرداخت و مبلغ 60 میلیون ریال هم توسط نمایندگی استان تامین و زندانی Prisoner یاد شده در حال حاضر با مبلغ 138 میلیون ریال از بند آزاد خواهد شد.

این خانم 40 ساله که صاحب 4 فرزند تحت تکفل است به گواهی مدارک پزشکی موجود در پرونده او گرفتار عوارض سرطان تخمدان است اما به دلیل عدم تامین وثیقه جهت مرخصی و تهیه تاییدیه پزشکی قانونی در خصوص تایید بیماری ایشان علی‌رغم مشکلات جسمانی از ابتدای خرداد ماه سال جاری در بند حضور دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

موسیقی عروسی با نت مرگ! / عروس مشهدی به جای حجله به بیمارستان رفت +عکس

گفتگو با شرور معروف تهرانسر که عاشق خالکوبی است + فیلم

جزئیات حکم و عکس 2 قاضی شیطان صفت و فاسد

عروسک هایی که زن انگلیسی را حامله کرد +عکس

ناخن هایم را کشید و روی بدنم هر کاری که دلش خواست انجام داد ولی من تسلیم نشدم!

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

شوهر شیطان صفتم حتی به هم کلاسی های دانشگاه من هم رحم نکرد

وقتی فهمیدم پدرام پسر همسایه به دنبال ارتباط شوم با خواهرم است از خود بی خود شدم!

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

پای سفره عقد با داماد دستبند به دست

زنی شوهرش را به خاطر پوست نکندن سیب زمینی کور کرد!

اعتراف تلخ قاتل در برابر خبرنگار حوادث + فیلم گفتگو

پدر و مادر فرهاد 57 ساله را می شناسید؟ +عکس

پیرزنی 20 روز در حمام فقط آب خورد!

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

 

کدخبر: 411167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟