نیما و مهدی اسلحه به دست در خیابان عباسی تهران جولان دادند ! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، نیما۲۸ ساله و مهدی ۲۷ ساله مهرماه و دی ماه سال 96 به دو طلافروشی در محدوده خیابان عباسی تهران مسلحانه دستبرد زدند و چندین کیلوطلا سرقت Stealing کردند. آنها درحالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند که صاحبان دو طلافروشی برایشان اشد مجازات خواستند.آنها انگیزه سرقتها را یک شبه پولدار شدن اعلام کردند.نیما در دادگاه گفت :ما قصد آسیب رساندن به کسی را نداشتیم و فقط از اسلحه برای تهدید استفاده کردیم.

مهدی نیز ادعا کرد اسلحه ای در دست نداشته است.

در پایان آن جلسه هیات قضایی با توجه به مدرک های موجود در پرونده نیما را به 15سال زندان Prison و رد مال و مهدی را به 10 سال زندان محکوم کرد.اما این حکم با اعتراض وکیل مدافع دو شاکی در دیوان عالی کشور تایید نشد و آنها ادعا کردند مبلغ رد مال بسیار کمتر از طلای سرقت شده از آنها بوده است.وکیل مدافع نیما همچنین اعلام کرد جرم Crime مهدی معاونت نبوده و وی نیز در سرقتها مشارکت داشته و باید در رد مال سهیم باشد.

به این ترتیب و با طرح دو ایراد متهمان دیروز در شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه نیما گفت : من و مهدی از بچگی با هم دوست بودیم.چون کار درست و حسابی نداشتیم به فکر سرقت مسلحانه افتادیم و با اسلحه ای که از قبل تهیه کرده بودیم دست به سرقت زدیم.ما اسلحه را از دو پسر ناشناس که بعدها از کشور خارج شدند گرفته بودیم.

وی ادامه داد: ما از اولین طلافروشی حدود نیم کیلوطلا و از دومین طلافروشی حدود یک کیلو و 700 گرم طلا دزدیدیم.اما صاحب طلافروشی ها ادعا می کنند طلاهای سرقت شده ۵ کیلو ۸۴۰ گرم بوده است.

اما وقتی مهدی در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من در هر دو سرقت مقابل در طلافروشی می ایستادم و نیما با اسلحه وارد می شد و بعد از سرقت طلاها با هم فرار Escape می کردیم.اتهامم مشارکت در سرقت نیست و من فقط در هر دو سرقت معاونت داشتم.

با پایان دفاعیان دو متهم هیات قضایی وارد شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات حکم و عکس 2 قاضی شیطان صفت و فاسد

شوهر شیطان صفتم حتی به هم کلاسی های دانشگاه من هم رحم نکرد

اعتراف تلخ قاتل در برابر خبرنگار حوادث + فیلم گفتگو

موسیقی عروسی با نت مرگ! / عروس مشهدی به جای حجله به بیمارستان رفت +عکس

جدایی آیدا از نابغه هسته ای در تهران / راز بیماری «سگ سیاه» چه بود؟

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

زن جوان خرگوش زایید ! + عکس

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

کدخبر: 411065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟