سردار تقی مهری در حاشیه شصت و سومین کمیته طرح‌های ترافیکی پلیس Police راهور ناجا که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: شهریور ماه برابر آمارهای سال‌های گذشته جزء مرگبارترین ماه‌های کشور است اما خوشبختانه طبق آمارهای ما تا کنون اتفاق خاصی در معابر، جاده‌ها و شریان‌های اصلی رخ نداده است و امیدواریم اقداماتی انجام دهیم تا میزان تصادفات کمتر شود.

مهری در پاسخ به سوالی درباره فیلم منتشر شده از ضرب و شتم مأمور پلیس راهور از سوی راننده یک دستگاه لندکروز خاطرنشان کرد: این حادثه Incident روز پنجشنبه اول شهریور ماه رخ داده و محل وقوع آن نیز 12 کیلومتری شهر شیراز در جاده شیراز به کازرون است.

وی با بیان اینکه مامور پلیس راهور برای کمک به راننده سواری پژو که دچار حادثه شده بود وارد عمل شده گفت: در همین حین یک دستگاه سواری تویوتا لندکروز که سرعت غیرمجاز داشت واژگون شده که پس از آن درگیری میان این افراد و مامور پلیس شکل گرفت.

مهری با بیان اینکه در پی این حادثه بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری تمامی عاملان این اقدام صادر شد، گفت: یکی از این ضاربان دستگیر شده و پرونده آن در مجتمع قضایی فارس در دست رسیدگی است.

وی همچنین اقدامات برای دستگیری مرتبط با این اقدام نیز در حال انجام است.

مهری با تاکید بر اینکه بی احترامی و درگیری با ماموران پلیس برابر قانون Law جرم است خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد به ماموران در حال وظیفه بی احترامی کرده یا با آنان درگیر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین درباره کشته‌های سر صحنه تصادفات نیز اظهار کرد: در طرح تابستانه امسال تا کنون 51 درصد از کشته‌های حوادث Accidents رانندگی در صحنه تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

عجیب ترین عکس از یک عروسی! / میهمان زیباترین بود! + عکس

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

فرار عروس 20 ساله ایرانی از دست قبیله شیطان صفت طالبان

اعتراف عجیب «مجید دختر»

جسدی در پشت استادیوم آزادی همه را شوکه کرد!

پدر بچه دختر 20 ساله، شهاب 17 ساله بود! / او فیلم بی حیایی می دید!

حمید و نرگس در اتاق خلوت کرده بودند که خانم رییس در را قفل کرد!

اقدام شنیع یک مرد در اتوبوس جلوی چشمان زنان مسافر ! +عکس

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

شکم برآمده زنی در قم چه رازی داشت!

اسرار زندگی مجردی‌مان را به نامزدمان بگوییم یا خیر؟

رژیم غذایی 8 بازیگر مشهور زن برای داشتن اندام زیبا لو رفت + عکس

کدخبر: 410976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟