میثم 16 ساله با گلوله پلیس کُشته شد! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از تابستان سال 95 به دنبال اجرای طرح پاکسازی پارکها از معتادان و موادفروشان آغاز شد که طی آن در درگیری ماموران پلیس Police و معتادان یک پسر 16ساله به نام امیر مورد اصابت یک گلوله قرار گرفت و در راه بیمارستان جان سپرد.

مامور پلیسی که به وی شلیک کرده بود در بازجویی ها گفت: من و همکارانم برای اجرای طرح پاکسازی پارک از معتادان و مواد فروشان به پارک جنگلی اعزام شده بودیم. به محض ورود ما به پارک، معتادان و مواد فروشان همگی فرار Escape کردند ولی چند نفر به سمت ما حمله ور شدند. انها اسلحه در دست داشتند و من برای دفاع از خودم و همکارانم ناچار به شلیک تیر هوایی شدم. چون قسمتی از پارک سنگلاخ بود پایم سر خورد و احتمالا در حال افتادن به زمین تیر از اسلحه ام به مقتول شلیک شده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد تیر به صورت مستقیم به پسر نوجوان شلیک شده است برای مامور پلیس به نام شهرام کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.وی پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد گلوله مرگبار از اسلحه وی شلیک نشده و ممکن است همکارش دست به شلیک مستقیم زده باشد. با طرح این ادعا پرونده برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی برگردانده شد. وقتی در بررسی های اسلحه شناسی روشن شد شلیک از اسلحه شهرام صورت گرفته است وی دیروز باز دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه پدر و مادر قربانی درخواست قبلی شان مبنی بر قصاص را تکرار کردند و گفتند: پسرمان دو هفته قبل از این ماجرا همراه دوستانش برای کار به تهران آمده بود که کشته شد. او فقط 16سال داشت و معتاد Addicted یا مواد فروش نبود .

سپس مامور پلیس به دفاع پرداخت و بار دیگر خودش را بی گناه خواند و گفت: وقتی به پارک جنگلی رسیدیم تعداد زیادی معتادان و مواد فروشان را دستگیر کردیم. پسرنوجوان هم از بازداشت شده ها بود. اما یکباره درگیری رخ داد و چون زمین پارک لیز و سنگلاخ بود من چند تیرهوایی شلیک کردم. هیچ کدام از تیرهای را مستقیم به سمت مقتول نزدم و در مرگ او دستی ندارم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

فرار عروس 20 ساله ایرانی از دست قبیله شیطان صفت طالبان

اعتراف عجیب «مجید دختر»

جسدی در پشت استادیوم آزادی همه را شوکه کرد!

پدر بچه دختر 20 ساله، شهاب 17 ساله بود! / او فیلم بی حیایی می دید!

حمید و نرگس در اتاق خلوت کرده بودند که خانم رییس در را قفل کرد!

اقدام شنیع یک مرد در اتوبوس جلوی چشمان زنان مسافر ! +عکس

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

شکم برآمده زنی در قم چه رازی داشت!

اسرار زندگی مجردی‌مان را به نامزدمان بگوییم یا خیر؟

رژیم غذایی 8 بازیگر مشهور زن برای داشتن اندام زیبا لو رفت + عکس

کدخبر: 410676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟