پایان جولان 2 پسر با موتور شیطانی در تهران + فیلم صحنه سرقت
حجم ویدیو: 41.90M | مدت زمان ویدیو: 00:06:00

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این سارقان که خالکوبی های بدنشان و برچسب های روی موتورشان اشکال شیطانی داشت توسط ماموران کلانتری 161 ابوذر دستگیر شدند. سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس Police پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق کامپیوترهای وانت پیکان در منطقه جنوب غرب پایتخت خبرداد که با موتورسیکلت پالس در ساعات صبحگاهی اقدام به سرقت Stealing می‌کردند.

بنابر این گزارش، در هفته گذشته شخصی با مراجعه به معاونت عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر اظهار کرد که خودروی وانت پیکان خود را ساعت ۱۲ شب در خیابان پیغمبر پارک و ساعت ۷ صبح پس از مراجعه متوجه می‌شود که خودرو روشن نمی‌شود و کاپوت لق است؛ وقتی کاپوت را بالا می‌زند متوجه به سرقت رفتن کامپیوتر خودرو می‌شود.

ساعتی از مراجعه شاکی به کلانتری نگذشته بود که شهروندی دیگر به کلانتری مراجعه و شکایتی مشابه را مطرح کرد. به لحاظ حساسیت موضوع فوری تیم عملیاتی جهت شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند و با بررسی میدانی محل پارک خودروها و نیز دوربین‌های مداربسته محل، مشخصات ظاهری سارقان به‌دست آمد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ، خودروها را شناسایی و فرد ترک‌نشین با سیمی که در دست داشت کاپوت را باز و کامپیوتر را به سرقت می‌برد.

پس از بررسی دقیق چهره سارقان، فرد راکب به نام حسن از آنجا که سابقه‌دار بود، شناسایی و در یافت‌آباد دستگیر شد اما پس از انتقال به کلانتری منکر اتهام خود شد، اما در نهایت پس از مشاهده فیلم لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با دوستش امیر 28 ساله اقدام به سرقت کرده‌اند. پس از هماهنگی‌های قضائی، مخفیگاه امیر در منطقه راه‌آهن شناسایی و دستگیر شد.

حسن در تحقیقات بیان کرد: پیش از این در مکانیکی کار می‌کرده و به لحاظ اعتیاد شدید کار را رها و به سرقت روی آورده است و از آنجا که سال‌های گذشته با امیر که در میدان راه‌آهن موادمخدر را از او می‌خریده آشنا شده بود، نقشه سرقت از پیکان وانت‌ها را کشیده و اجرایی کرده‌اند.

امیر نیز اظهار کرد که در میدان راه آهن موادمخدر می‌فروخته و پس از اینکه سه سال پیش دستگیر وبه زندان Prison رفت، پس از آزادی Freedom از زندان بنا به پیشنهاد حسن، برنامه سرقت‌ها را در پیش گرفتند. به نحوی که امیر در مدت ۱۰ ثانیه کامپیوترها را به سرقت می‌برده و حسن بابت هر کامپیوتر ۵۰ هزار تومان به او می‌داد و خودش آن را به مال‌خرها به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در تهران و شهریار می‌فروخت و خرج موادمخدر می‌کرد.

ظهیری با اشاره به این که سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۰۰ فقره سرقت در مناطق جنوب غرب تهران اعتراف کرده‌اند، توضیح داد: این پرونده به همراه متهمان تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس ابد برای فوتبالیست مشهور ایرانی + گفتگو و عکس

زنم را با مجید داخل یک سمند دیدم ! / قصاب زنش را در پاسداران تهران سلاخی کرد + عکس

سرنوشت راننده لندکروز یک میلیاردی که پلیس راهور را کتک زد + فیلم

این دختر دانشجو اعتراف شومی کرد / 2 هم دانشگاهی مرا به سرویس بهداشتی بردند ! + عکس

دستگیری سید محمد حسینی مجری ری استارت تایید شد / او ترور شیمیایی کرده است + عکس

آوار مرگ/ فاجعه غمبار در مشهد + تصاویر

پسرم را دستگیر کنید! / درخواست عجیب یک مادر

ازدواج دختر ایرانی با طالبان! / سوسن خواب بود که ناپدری بی حیا سراغش رفت!

آخرین خبر از وضعیت نازنین زهرا دختر مرندی + گفتگو با مادر دختر بچه و فیلم

مرد بی رحم سر این زن زیبا را برید + تصاویر

اسفندیار رحیم مشایی لباس خود را در دادگاه از تن در آورد ! + فیلم

دختر جوان با چاقو معلم مذهبی اش را عقیم کرد / این مرد بارها به دختر جوان تجاوز کرده بود

از تجاوزهای معشوقه مادرم خسته شدم او در 14 سالگی مرا به یک روسپی تبدیل کرد + عکس

سولماز مچ شوهر خائن و مینا را در اتاق خلوت گرفت! / او در را قفل کرد!

 

کدخبر: 410016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟