به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار "قادر کریمی" اظهار داشت: عملیات گسترده مقابله جدی و قاطعانه با محتکران سودجو و پیشگیری از احتکار کالا در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی و تیم های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: در اجرای این ماموریت ضربتی ۴ تیم از کارآگاهان ورزیده مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق Contraband کالا وارد عمل شدند و با توجه به اشراف اطلاعاتی و ردزنی های گسترده، ۴ انبار در شهر و ۲ انبار بزرگ در حاشیه شهر و همچنین ۲ باربری که محل احتکار کالا بودند را شناسایی و به طور پوششی تحت نظر قرار دادند.

سردار کریمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در بازرسی از محل های مورد نظر، ۱۵ هزار دستگاه انواع وسایل خانگی شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و ۳۸ هزار و ۵۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۱۳۸ دستگاه کولر گازی و ۵۰ هزار بسته انواع دستمال کاغذی احتکار شده که برابر کارشناسی اولیه ارزش آن ۲۳ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان برآورد شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان نیز در ادامه این عملیات گسترده پس از اقدام های اطلاعاتی بیش از ۲ هزار تن برنج احتکار شده که ارزش ریالی آن ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده، کشف کردند.

سردار کریمی در خاتمه تصریح کرد: در این عملیات گسترده ۸ نفر از عاملان احتکار این کالاها دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

پیام صوتی ابوبکر البغدادی به مناسبت عید قربان! / او در مورد ایران چه گفت؟

عکس دختر نوجوان و مرد شیطان صفت! / جنازه پیدا شد! + جزییات

بیانیه عجیب ابوبکر البغدادی

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

عکس دختر نوجوان و مرد شیطان صفت! / جنازه پیدا شد! + جزییات

اقدام جنجالی یک مرد در لباس زنانه + تصاویر

ترور یک مامور پلیس راه در روانسر / قاتلان دستگیر شدند

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

گردن زدن 5 زن عربستانی با شمشیر ! + عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

ازدواج همزمان پسر عاشق پیشه با دخترعمو و دختر عمه + عکس

فیلم لحظه ازدوادج سمانه پاکدل با هادی کاظمی+ عکس

 

کدخبر: 409861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟