به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: قاتلی که ۱۶ سال پیش دوستش را در ملارد کرج به قتل Murder رسانده بود، مورد گذشت و رضایت خانواده مقتول قرار گرفت.

این مقام قضایی اظهار کرد: پرونده قتل آقای (م. ش) که در ملارد کرج اتفاق افتاده بود، در سال ۹۳ به شورای حل اختلاف استان قزوین ارجاع شد تا اقدامات مصالحه و سازش قتل برای آن صورت پذیرد.

وی در توضیح پرونده تصریح کرد: ماجرا از این قرار بود که قاتل The Murderer پرونده آقای (الف. ق) در اسفندماه سال ۸۱ به همراه مقتول آقای (م. ش) و دوست دیگرشان که همگی دوستی چندین و چندساله داشتند، برای خرید لوازم صوتی و تصویری به استان البرز می‌روند و با یکدیگر تصمیم می‌گیرند که شام را در همان استان صرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی بیان کرد: پس از گذشت مدتی، قاتل متوجه می‌شود که دو دوست دیگرش برای خرید مواد مخدر Drugs به کرج آمده اند و همین موضوع سبب می‌شود تا میان آن‌ها دعوای لفظی صورت بگیرد. بعد از جر و بحث‌های طولانی سرانجام طرفین به نزاع و درگیری علیه یکدیگر اقدام می‌کنند و قاتل به وسیله تیغ اصلاح صورت، رگ‌های هر دو دست مقتول را بریده و باعث مرگ وی می‌شود.

وی تشریح کرد: قاتل در هنگام وقوع قتل تنها ۲۷ سال سن داشت و مقتول نیز در سن ۳۰ سالگی و در ملارد کرج به قتل رسید. در پرونده پزشکی قانونی مقتول قید شده که وی با آلت قتاله «جسم تیز برنده» و به روش قطع کردن رگ‌های حیاتی فوت کرده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان در پایان یادآور شد: پرونده با همت و تلاش اعضای واحد ویژه مصالحه قتل عمد شورای حل اختلاف استان قزوین و پس از سپری شدن سه سال به مصالحه قتل ختم شد و در مردادماه سال جاری، خانواده مقتول با حضور در شورا‌های حل اختلاف قزوین اعلام گذشت و رضایت کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند یک آقازاده در فضای مجازی / اگر نمی‌توانید پول دربیاورید بروید بمیرید!

رسوایی اخلاقی برای یک چهره مذهبی سرشناس

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

زن صیغه ای بین 2 دوست فاجعه آفرید! + عکس

دختر ورزشکار بوشهری ناجی جان ۴ نفر شد

عجیب ترین خوش شانسی 2 دزد بدشانس + عکس

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

 

کدخبر: 408986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟