زن 30 ساله ای که به همراه یکی از دوستانش برای اعلام شکایت از محصولات تقلبی یک شرکت آرایشی و بهداشتی وارد کلانتری شده بود، در حالی که عوارض شدید پوستی ناشی از مصرف محصولات آرایشی تقلبی بر چهره اش نمایان بود، به مشاور و مدد کار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: حدود دو ماه قبل از طریق گروه دوستانم در یکی از شبکه های اجتماعی، با تبلیغات اغوا کننده یکی از شرکت های فروش محصولات بهداشتی و آرایشی برخورد کردم. این درحالی بود که برخی از افراد ناشناس گروهم، تعریف و تمجیدهای خود را درباره این محصولات آغاز کرده بودند و با جملاتی زیبا از معجزه گری های لوازم آرایشی سخن می گفتند.

از سوی دیگر تصاویر زیبایی از مصرف این محصولات بر صفحات اجتماعی نقش می بست. این گونه بود که من هم وسوسه شدم تا چند قلم از این محصولات را خریداری کنم. وقتی موضوع را با دوستم در میان گذاشتم، او هم مشتاق شد تا در خرید این محصولات مرا همراهی کند. با آن که همسرانمان کارگر بودند و این پول را با زحمت و سختی به دست می آوردند اما من و دوستم با صرفه جویی بیش از اندازه در هزینه های زندگی، موفق شدیم مبالغ سنگین خرید لوازم آرایشی را پس انداز کنیم. پس از آن از طریق تلگرام Telegram تعدادی از اقلام آرایشی شرکت مذکور را خریدیم اما وقتی از کرم های زیبایی پوست و دیگر لوازم استفاده کردیم، ناگهان دچار عوارض شدید پوستی شدیم به طوری که چهره ما به شکل وحشتناکی درآمده بود. در این شرایط چون نمی توانستیم از منزل بیرون بیاییم، دچار افسردگی های روحی و عارضه های شدید جسمی شده بودیم.

وقتی به ناچار نزد پزشک Doctor رفتیم مشخص شد که مشکلات پوستی ما به خاطر استفاده از لوازم آرایشی تقلبی است. وقتی موضوع را در گروه همان دوستانمان مطرح کردیم، ما را از گروه بیرون انداختند. با وجود این، با شماره تلفن های دیگری وارد گروه شدیم و به آن ها گفتیم که از شما شکایت می کنیم ولی آن ها با تهدید ما و این که کاری از دست شما ساخته نیست ،اظهار کردند ما از وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی مجوز گرفته ایم! در حالی که دروغ می گفتند و هیچ مجوزی نداشتند. حالا هم به دلیل این ندانم کاری، نه تنها مبالغ زیادی را صرف خرید کالاهای تقلبی کرده ایم و مبالغی را برای معالجه از دست داده ایم بلکه باز هم مشخص نیست چهره ما به حالت طبیعی بازگردد. فقط به زنان و دختران جوان توصیه می کنیم به آن چه در فضاهای مجازی به فروش می رسد اعتماد نکنند و ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

چهره وحشتناک زن جوان که با وسوسه وارد تلگرم شد !

50 سال زندان برای دختر دانشجو شیطان صفت

عکس های زنم را با پوشش زننده در گوشی دوستانم دیدم !

راز شوم باغچه ای که دختر بی حیا 12 سال به آنجا رفت و آمد داشت + تصاویر

مردی همسر زیبای خود را با داس سلاخی کرد + تصاویر

این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟