به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی یعقوبی رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه درباره جزییات این خبر گفت: اهالی کوهسار حکیمیه در تماس با پلیس Police از نزاع دسته جمعی در ساختمان نیمه ساز این محله خبر دادند. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه برای بررسی موضوع به محل اعلام شده رفته و در ورودی ساختمان نیمه کار با جسد غرق خون مرد ۱۸ ساله روبرو شدند. ماموران در اولین گام اقدام به بازداشت تمامی افراد حاضر در نزاع کردند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سه نفر از افراد بازداشت شده مجروح شده بودند، با دستور قضایی برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با بیان اینکه در ادامه ماموران با شناسایی عامل اصلی نزاع و جنایت Crime به نام رحیم ۲۲ ساله، تحقیقات از او را آغاز کردند خاطرنشان کرد: متهم به قتل Murder مرد جوان اعتراف کرد.

سرهنگ یعقوبی در ادامه اظهارات متهم گفت: مقتول باجناق من بود و در این ساختمان نیمه کاره سرایدار بود. چند وقتی بود که همسران ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند. هرکدام از انها مدعی بودند خواهر دیگر در زندگی دخالت می کند. چند باری با "لطیف" برای رفع این دلخوری ها گفت و گو کردم اما او هربار تقصیر را گردن همسر من می انداخت.

او ادامه داد: چند روز قبل بار دیگر از مقتول خواستم تا به این صحبت ها پایان دهد اما بین ما نزاع جزئی پیش آمد و او به من توهین کرد. برای انتقام تصمیم گرفتم او را گوشمالی بدهم. نیمه شب به همراه چهار نفر از دوستانم از بالای در وارد ساختمان شدیم اما بین ما درگیری پیش آمد. باجناقم و همکارش به سمت ما حمله کردند، ما هم به دفاع پرداختیم. در این بین ما با چاقو ضربه ای به مقتول زدم که او روی زمین افتاد و جانش را از دست داد. دو نفر از دوستان من و کارگر ساختمان هم مجروح شدند.

رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه بیان کرد: با اعترافات مرد افغان به باجناق کشی،او با دستور بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای امور جنایی بازداشت و در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس اگاهی قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های زنم را با پوشش زننده در گوشی دوستانم دیدم !

نقشه شوم چند داعشی در استان گلستان چه بود !؟

حادثه شوم برای عروس و داماد قبل از به حجله رفتن!

مردی همسر زیبای خود را با داس سلاخی کرد + تصاویر

این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

3 زن مسافر مشهد را به هم ریخت!

خارج شدن یک هواپیمای مسافربری از باند فرودگاه +تصویر

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

کدخبر: 408637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟