به گزارش رکنا،جلالی گفت: علی رغم وجود اقوام مختلف شیعه و سنی به فضل خداوند استان گلستان است و اقوام مختلف نه تنها قومیتی عمل نمی‌کنند بلکه با دید وسیع و درجهت منافع نظارم همگرا و حاکمیتی فکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه علمای شیعه و سنی در ایجاد این وحدت مجاهدت‌ها و روشنگری‌های بسیاری دارند تصریح کرد: اهل سنت گلستان بسیار هوشیارند و از این رو تلاش فکری عوامل داعش ISIS هیچ گاه در استان گلستان به نتیجه نخواهد رسید.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین امنیت آحاد جامعه گفت: در ۲۲ بهمن سال گذشته فردی قصد انفجار در گرگان و بهره‌برداری رسانه‌ای داشت که با هوشمندی و اشرافیت سربازان گمنام امام زمان (عج) استان قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه دستگیر شد.

وی همچنین با بیان اینکه بسترساز امنیت جامعه، قلم و اصحاب رسانه هستند، گفت: نباید داعش را پایان یافته بداننیم این فکر که بگوییم که داعش پایان یافته و از بین رفته است در حالی استکبار جهانی و سرویس‌های اطلاعاتی همیشه تلاش دارند با ترویج افکار چنین گروه‌های افراطی و تروریستی همیشه برای ما یک تهدید امنیتی ایجاد کنند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: ما باید با قلم‌ها، با بیان‌ها، با کتاب‌ها و مقالات این تاریکی و جهل را از بین ببریم و در مقابل تاریکی علم، تفکر و نورانیت را در جامعه ترویج دهیم.

جلالی با بیان اینکه جامعه فرهنگی به عنوان انسان خودساخته، خودنظارتی و خودهادی که جامعه را هدایت و روشنگری می‌کند، افزود: این قلم‌ها می‌توانند همه جامعه را و خود قلم‌به‌دست را به معراج برساند و همین اهل قلم می‌تواند با قلمش به آتش برسد وسیله‌ای درست کند که خودش را به آتش بکشد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف قطعی این همایش و نمایشگاه آگاهی‌بخشی در حوزه اقدام و هملکرد وزارت اطلاعات در مقابله با جریان تکفیری و داعشی که قطعا مهمترین مخاطب آن همین جمع فرهنگی، رسانه‌ای نخبه‌های دانشگاهی هستند که می‌توانند این جمع بهترین نقش برای انتشار این پیام و رسانه داشته باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های زنم را با پوشش زننده در گوشی دوستانم دیدم !

چه کسی پرچم ایران را در ورزشگاه غدیر اهواز به آتش کشید ؟ / پلیس گزارش داد

ناگفته های شوم دختر دانشجو تهرانی از خانه مجردی یک شیطان

راز شوم باغچه ای که دختر بی حیا 12 سال به آنجا رفت و آمد داشت + تصاویر

از دست جمشید 24 ساعت پلک نزدم و ترس تمام وجودم را گرفته بود / ناگفته های دختر 15 ساله فراری

زن 43 ساله شوهر خیانتکارش را به تخت بست و از مردی انداخت ! +عکس

حادثه شوم برای عروس و داماد قبل از به حجله رفتن!

مردی همسر زیبای خود را با داس سلاخی کرد + تصاویر

این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

کدخبر: 408632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟