وصیتنامه عجیب زن اول یک مرد در زیر بالشش بود /  اتباط مهری با افسر پلیس تهران چه بود؟ +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، عصر چهارم شهریور ماه سال 93 به کلانتری کهریزک خبر رسید یک زن 29 ساله به نام مهری در خانه اش به شدت کتک خورده و بیهوش شده است. ماموران پلیس Police به خانه مورد نظر رفتند و با پیکر نیمه جان زن جوان روبه رو شدند. مهری به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد اما ساعتی بعد جان سپرد . آثار کبودی و سختگی روی بدن این زن نمایان بود و همسرش به طرز مشکوکی ناپدید شده بود.

برادر مرضیه به پلیس گفت: خواهرم زن اول احمد بود. آنها 9 سال قبل با هم ازدواج کردندو حالا صاحب یک دختر 8ساله به نام مرجان و یک دختر 5ساله به نام مهتاب هستند. مدتی پیش احمد زن دوم گرفت و خواهرم هم از این ماجرا مطلع بود.خواهرم سه روز قبل به خانه پدری ام آمده اما دیروز به خانه خودش برگشت. ما از او خبری نداشتیم تا اینکه هوو خواهرم به نام فهیمه با من تماس گرفت و گفت حال مهری بد شده است.من خودم را به خانه خواهرم رساندم و با پیکر نیمه جان خواهرم روبه رو شدم.همان موقع با پلیس تماس گرفتم. هوو خواهرم می گوید احمد یکروز قبل هر دو آنها را به شدت کتک زده و خانه را ترک کرده بود.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این مرد پلیس فهیمه را بازداشت کرد. زن جوان گفت: من و مهری رابطه بدی با هم نداشتیم. در غیاب مهری من به خانه آنها رفته بودم که او یکباره از خانه پدرش بازگشت. برگشت سر زده او موجب عصبانیت احمد شد. احمد می گفت باید مهری با او تماس می گرفته تا خودش دنبال او برود. احمد که عصبانی بود مهری را به شدت کتک زد که او بیهوش شد. من قصد پادر میانی داشتم که او مرا هم کتک زد. من همان موقع به خانه خودم برگشتم. اما چون دیگر خبری از شوهرم نداشتم ظهر روز بعد به خانه مهری رفتم. مرجان مقابل در آمد و گفت حال مادرش بد است. وقتی به داخل خانه رفتم متوجه شدم مهری همچنان بیهوش است. همان موقع با برادر مهری تماس گرفتم.

با اظهارات زن جوان تلاش برای ردیابی مرد خشن آغاز اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود. در حالی که یک ماه از این ماجرا گذشته بود روشن شد احمد و فهمیه در خانه خواهر فهمیه زندگی پنهانی در پیش گرفته اند. به این ترتیب احمد بازداشت شد و ادعا کرد در مرگ همسرش دستی نداشته است.

وی گفت: مدتی بود همسرم با یک افسر در ارتباط بود. به همین خاطر آخرین بار با او درگیر شدم و با چوب به پایش زدم و همان موقع خانه را ترک کردم.

دختر 8ساله قربانی نیز گفت: وقتی فهیمه مقابل در خانه مان آمد پدرم به پشت بام رفته بود. او وقتی فهمید حال مادرم بد است از راه پشت بام فرار Escape کرد. اظهارات این دختربچه و نظریه پزشکی قانونی که علت مرگ را ضربه جسم سخت به سر و خفگی اعلام کرده بود موجب شد برای احمد کیفرخواست صادر شود.

در این بین احمد از افسر پلیس به دادگاه نظامی شکایت کرد و مدعی شد افسر پلیس در مرگ همسرش دست داشته است. احمد گفت: بعد از فوت همسرم وقتی ماموران به خانه ام آمدند زیر بالشت همسرم با یک نامه روبه رو شدند. مهری در آن نامه نوشته بود که هرگز با افسر پلیس در ارتباط نبوده است.این موضوع نشان می دهد من در مرگ همسرم دستی نداشتم و او در غیاب من کشته شده است. من برای خرید گوسفند از خانه خارج شده بودم که مهری کشته شد.

با این شکایت افسر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: مهری و همسرش با هم اختلاف داشتند. به همین خاطر این زن شکایتی علیه همسرش تنظیم کرده بود و من مامور رسیدگی به پرونده آنها بودم. من هرگز با مهری ارتباطی نداشتم.

در حالی که احمد همچنان منکر دست داشتم در همسرکشی بود پدر مهری برای وی درخواست قصاص را مطرح کرد. دختر بزرگ قربانی اعلام گذشت کرد و معاون اول قوه قضاییه نیزاز طرف دختر خردسال مقتول درخواست دیه را مطرح کرد. استعلام دوباره از پزشکی قانونی درباره علت تامه مرگ تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد و روشن شد زن جوان به خاطر وجود مرفین در خونش جان سپرده است.

با افشای این ماجرا پلیس بار دیگر به تحقیق از فهیمه پرداخت اما این زن ادعا کرد از این ماجرا مطلع نیست. وی درباره آثار سوختگی روی بدن هوویش نیز گفت: احتما شوهرم بدن زن اولش را با سم کشاورزی سوزانده است.

با تکمیل تحقیقات احمد که با قرار وثیقه آزاد بود دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

دراین جلسه پدر قربانی به صدور حکم قصاص برای دامادش تاکید کرد اما دختر بزرگ احمد گفت از قصاص پدرش صرف نظر می کند.

سپس احمد گفت: من فقط با چوب چند ضربه به پای همسرم زدم.ضربه ها کشنده نبود و نمی دانم چه کسی به همسرم مرفین داده است.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: پزشکی قانونی در گزارش نهایی علت مرگ را وجود مرفین در خون قربانی اعلام کرده است. این زن قبلا سابقه افسردگی و خودکشی Suicide داشته و به نظر می آید قتل Murder صورت نگرفته و وی خودکشی کرده است. از این رو تقاضا دارم تا موکلم تبرئه شود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پرونده را لوث تشخیص داد. به این ترتیب قرار شد تا اولیای دم در مهلت قانونی 50 نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند تا مراسم قسامه برگزار شود. در این صورت برای احمد حکم قصاص صادر خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

چهره وحشتناک زن جوان که با وسوسه وارد تلگرم شد !

50 سال زندان برای دختر دانشجو شیطان صفت

عکس های زنم را با پوشش زننده در گوشی دوستانم دیدم !

راز شوم باغچه ای که دختر بی حیا 12 سال به آنجا رفت و آمد داشت + تصاویر

مردی همسر زیبای خود را با داس سلاخی کرد + تصاویر

این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

کدخبر: 408569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟