قتل برادر به خاطر 4 و نیم میلیون تومان + عکس

به گزارش رکنا، علی 42ساله 11سال قبل در تابستان سال 85 به خاطر اختلاف مالی برادر بزرگش به نام عباس را با یک ضربه چاقو به شکمش کشت. وی که با رضایت مادر و برادرزاده هایش از قصاص رهایی یافته بود به پرداخت دیه محکوم شد ولی نتوانست دیه را بپردازد. به این ترتیب 11سال در زندان Prison ماند. وی طی نامه ای از قضات دادگاه کمک خواست و درخواست تقسیط دیه را مطرح کرد.

این مرد دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد و در تشریح جزییات درگیری مرگبار گفت:من آن زمان مجرد بودم و با ماشین سنگین یکی از دوستانم که آن را اجاره کرده بودم کار می کردم. ولی برادرم ازدواج کرده و وضع مالی خوبی نداشت. او از من چهار و نیم میلیون تومان پول قرض گرفته و قرار بود بعد از چند ماه پولم را برگرداند ولی بد قولی کرد.

وی ادامه داد: هر بار از برادرم می خواستم تا پولم را بدهد بهانه ای می آورد و می گفت چون مجردم ،خرجی ندارم به همین خاطر پولم را پس نمی داد. آخرین بار سر همین موضوع با او درگیر شدم.او به رویم چاقو کشید و من برای دفاع از خودم چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به شکمش زدم. این درگیری مقابل چشمان مادرمان رخ داد و او شاهد بود که من قصد کشتن Killing برادر بزرگم را نداشتم.

این متهم گفت: من 11سال است که در زندان مانده ام و توان پرداخت دیه را به صورت یکجا ندارم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم تا با درخواست تقسیط دیه موافقت کنند. من چنانچه از زندان آزاد شوم کار می کنم و مبلغ دیه را به مادر و برادرزاده هایم می پردازم.من برای اثبات حرفم یکی از دوستانم را به عنوان شاهد به دادگاه آورده ام.

سپس صاحب ماشینی که علی 11سال قبل با آن کار می کرد به عنوان شاهد روبه روی قضات ایستاد و گفت: من در جریان زندگی این مرد قرار دارم و می دانم پول و دارایی برای پرداخت دیه به صورت یکجا ندارد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا درباره درخواست این متهم تصمیم گیری کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های زنم را با پوشش زننده در گوشی دوستانم دیدم !

چه کسی پرچم ایران را در ورزشگاه غدیر اهواز به آتش کشید ؟ / پلیس گزارش داد

ناگفته های شوم دختر دانشجو تهرانی از خانه مجردی یک شیطان

راز شوم باغچه ای که دختر بی حیا 12 سال به آنجا رفت و آمد داشت + تصاویر

از دست جمشید 24 ساعت پلک نزدم و ترس تمام وجودم را گرفته بود / ناگفته های دختر 15 ساله فراری

زن 43 ساله شوهر خیانتکارش را به تخت بست و از مردی انداخت ! +عکس

نقشه شوم چند داعشی در استان گلستان چه بود !؟

حادثه شوم برای عروس و داماد قبل از به حجله رفتن!

مردی همسر زیبای خود را با داس سلاخی کرد + تصاویر

این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟