سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس Police فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان بیان کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و خبر از دریافت پیام های توهین آمیز توسط پیام رسان تلگرام Telegram از طرف فردی ناشناس شکایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت ناشناس اقدام به ارسال پیام های مستهجن، رکیک و توهین آمیز به شاکی کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان افزود: با شناسایی های انجام شده مشخص شد که سیم کارت تلفن همراه که با آن پیام ارسال می شده متعلق به یک زن بوده است.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: تحقیقات نشان داد فردی که با این خط تلفن پیام ارسال می کرده برادر زاده این زن بوده که شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: نوجوان اعتراف کرده است که پدر او با شاکی اختلاف دارد و متهم با انگیزه انتقام جویی اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز به وی کرده است.

این مقام انتظامی همدان ادامه داد: پس از تکمیل پرونده نوجوان 17 ساله تحویل مرجع قضایی شد و با حکم قاضی Judge متهم در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه عمه متهم از داشتن این خط تلفن ابراز بی اطلاعی کرد گفت: استعلام سیم کارت ‌ها از طریق سامانه و پیامک امکان پذیر است و مشترکان تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت تنظیم مقررات رادیویی یا ارسال پیامک به شماره 30005049 و 3000150 از تعداد سیم‌ کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!

دوقلوهایی که در یک روز متولد و کشته شدند! +عکس

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

عکس جنازه مردی برهنه با دستی در گچ! / این آبادانی کیست؟! + جزییات

دختری در سن بلوغ در خانه شیطانی شان ایدز گرفت! !+عکس

کدخبر: 408377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟