به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، موضوع را به همسرم اطلاع دادم و گفتم بهتر است با دوستش قطع ارتباط کند اما اعظم این موضوع را جدی نگرفت و گفت خوب نیست دل فرزانه را بشکنم و می توانم با او دوست شوم. مرد جوان که رنگ به رخسار نداشت و منتظر بود به اتاق قاضی Judge فرا خوانده شود در تشریح داستان زندگی اش گفت: ازدواج ما از همان ابتدا هم از روی عشق و علاقه نبود و من به اصرار خانواده با همسرم ازدواج کردم.
زندگی ما شرایط خوبی را سپری نمی کرد، اعظم بارها و بارها از من خواسته بود طلاقش بدهم، البته چنین خواسته ای دور از انتظار نبود. او همیشه می گفت به خواسته پدرش تن به این ازدواج داده است و به سختی مرا تحمل می کند. اگر چه من هم به اصرار خانواده ام با اعظم ازدواج کرده بودم و دل خوشی از زندگی ام نداشتم، اما به همسرم گفتم تو می دانی که پدر من و پدر تو شریک هستند و در صورتی که حرفی از طلاق بزنی، هم رابطه آن ها به هم می خورد و هم پشتوانه مالی مان را از دست خواهیم داد پس به ناچار باید فعلا بسوزیم و بسازیم و خودمان را به دست سرنوشت بسپاریم.

داستان جدایی ما از زمانی پر رنگ شد که پای دوست اعظم به خانه ما باز شد. فرزانه به منزل ما رفت و آمد داشت و از همان لحظه اول که او را دیدم، متوجه نگاه شیطانی و حرکات و رفتار غیرعادی اش شدم البته خیلی جدی نگرفتم و به همسرم گفتم بهتر است با دوستش قطع ارتباط کند اما او این موضوع را جدی نگرفت و گفت خوب نیست دل فرزانه را بشکنم و می توانم با او دوستی خوبی داشته باشم. در این شرایط و در رفت و آمدهای دوست همسرم مدتی نگذشت که اسیر نگاه های او شدم و رابطه ای بین ما شکل گرفت، دوست همسرم در حضور او به خانه ما می آمد و همدیگر را می دیدیم، در این بین اعظم همچنان اصرار داشت که طلاقش بدهم ولی خانواده هایمان تهدید می کردند که اگر حرفی از جدایی و طلاق بزنیم از ارث محروم خواهیم شد و ...
واقعا مانده بودیم چکار کنیم تا این که اعظم از طریق دوستش زمینه ارتباط من با چند زن دیگر را نیز فراهم کرد و حسابی در لجن زار فساد گرفتار شدم.
در این مدت به دام مواد مخدر Drugs نیز افتادم. اعظم پس از آن که نقشه شوم خود را برای جدایی از من عملی کرد خودش تقاضای طلاق داد و گفت دیگر حاضر نیست به زندگی با مردی معتاد Addicted که دارای فساد اخلاقی است، ادامه دهد.
او با مدارکی که در دست داشت به اطرافیان ثابت کرد که به کریستال اعتیاد دارم و حتی تصاویری را که از رابطه غیراخلاقی من با زنان غریبه تهیه کرده بود، در اختیار پدر و برادرم گذاشت. با این وضعیت دیگر هیچ دلیلی برای ادامه زندگی مشترکمان وجود ندارد و من با ندانم کاری، بازیگر Actor این فیلم سیاه شدم، حالا هیچ کس نمی داند اعظم خودش این دام را برایم پهن کرده است تا بتواند به راحتی طلاق بگیرد و با پسر مورد علاقه اش ازدواج کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهریه زیبای عروس 2 تابعیتی، داماد تهرانی را شوکه کرد !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

توطئه شوم برادر شیطان صفت برای خواهر زیبایش + عکس

حکم دادگاه برای ازدواج اجباری با دختر ۱۴ ساله

این زن جوان شب ها با غول پیکرترین مار دنیا دروی تخت می خوابد + تصاویر

زنی معشوقه شوهرش را کتک زد و لخت از خانه بیرون انداخت+ عکس قبل و بعد دختر زیبا

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله در سرویس بهداشتی بانوان + عکس

قاتل نیم رخ کجاست! / او با نقشه شوم وارد خانه یک زن تهرانی شد+ عکس

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

شرط بندی احمقانه مردی را برای همیشه عقیم کرد !

فرزند هنرمند مشهور از «م.ع» شکایت کرد +عکس

حادثه وحشتناک برای صورت این زن زیبا + عکس

رفتارهای من و نامادری ام عاقبت شومی داشت! + گفتگو

زنم پس از دادن تریاک به من درخواستهای عجیبی دارد / او پای زن همسایه ها را هم به میان می آورد !

 

کدخبر: 407934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟