اوایل تیر امسال زن جوانی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام کیف‌قاپی شکایت کرد. با دستور قاضی Judge پرونده، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق فراری آغاز شد.

در این مرحله شاکی به افسر تحقیق گفت: روز حادثه Incident مقداری پول، طلا و سکه در کیفم بود و طلاها را برای فروش به مغازه طلافروشی می‌بردم. در حال نزدیک شدن به طلافروشی بودم که مرد موتورسواری به من نزدیک شد و مرا به کناری پرت کرد که پایم آسیب دید و مصدوم شدم. سارق کیفم را دزدید و فرار Escape کرد.

وی افزود: به درستی چهره مرد کیف‌قاپ را به خاطر ندارم اما تنها چیزی که یادم مانده، تصویر یکی از شخصیت‌های بازی انگری بردز روی موتورش بود.

تحقیقات برای یافتن کیف‌قاپ فراری ادامه داشت تا این‌که زنان و مردان دیگری نیز با حضور در پلیس Police آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از این شاکیان معلوم شد آنها در خیابان‌های خلوت مورد حمله مرد کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند و گوشی، پول و طلاهایشان سرقت Stealing شده است. شاکیان تنها چیزی که از سارق به یاد داشتند تصویر انگری بردز روی موتور سارق بود. همین سرنخ کافی بود تا ماموران در جست‌وجوی متهمی باشند که چنین موتوری دارد.

مشخصات این موتورسیکلت به گشت‌های پلیس سطح شهر گزارش و از ماموران خواسته شد به محض مشاهده این موتورسیکلت آن را متوقف کنند و سرنشین آن نیز بازداشت شود. تحقیقات پلیسی برای دستگیری کیف‌قاپ فراری ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش یکی از شاکیان که زن جوانی بود برای ملاقات دوستش به خانه او در یکی از محله‌های غرب تهران رفته بود که هنگام خروج از مهمانی Party متوجه موتورسیکلتی شد که شباهت بسیاری به موتورسیکلت کیف‌قاپ فراری داشت. زن جوان که کارآگاه بازی‌اش گل کرده بود، در کوچه ماند تا ردی از صاحب این موتورسیکلت پیدا کند. زنگ در خانه‌های همسایه را به صدا درآورد و درباره مالک این موتورسیکلت پرس‌وجو کرد اما ردی از او به‌دست نیاورد. بنابراین تصمیم گرفت ساعاتی در آنجا کشیک دهد تا مالک موتورسیکلت را پیدا کند. او بیش از سه ساعت در آن کوچه کشیک داد تا این‌که متوجه مردی شد که از آپارتمان Apartment یکی از مجتمع‌ها بیرون آمد و سوار موتور سیکلت شد. زن جوان هم با خودرویش به تعقیب این مرد پرداخت و زمانی که او می‌خواست کیف‌قاپی کند با خودرویش به موتور او کوبید و سارق را نقش بر زمین کرد و او را در اجرای نقشه سرقت ناکام گذاشت. بعد با پلیس تماس گرفت و ماجرا را خبرداد. با حضور ماموران درمحل، سارق کیف‌قاپ بازداشت شد.

مرد کیف‌قاپ برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به افسر تحقیق گفت: این زن اشتباه می‌کند و من سارق نیستم. اشتباهی بازداشت شده ام.

این در حالی بود که ماموران زمانی که سوابق کیفری او را بررسی کردند، معلوم شد وی متهمی سابقه‌دار است و بارها به اتهام سرقت و کیف‌قاپی بازداشت شده و چندی پیش هم با پایان یافتن محکومیتش آزاد شده است. متهم جوان دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و این بار گفت: زنان و مردان را در خیابان‌های سطح تهران با موتورسیکلتم تعقیب کرده و در فرصتی مناسب به آنها حمله‌ور شده و با قاپیدن کیفشان فرار می‌کردم. من شیفته بازی اینترنتی انگری بردز هستم، به همین خاطر تصویر آن را روی موتورم چسبانده بودم. فکر نمی‌کردم هوشیاری یکی از مالباخته‌ها مرا گرفتار کند.

تحقیقات تکمیلی از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک فاجعه / 35 دختربچه ایرانی در خنداب به حجله رفتند!

این قاتل هنگام اعدام 23 دقیقه طول کشید تا جان دهد + عکس

انتشار اولین فیلم از شکنجه مرگبار کودک بوکانی توسط نامادری اش + فیلم (16+)

انتشار اولین فیلم از دسیسه های شوم 2 زن شیک پوش + جزییات

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

این دکتر منحرف به بیمارانش تجاوز می کرد! + عکس

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

علی بی غم را می شناسید؟! / او زندان را دوست دارد؟! + فیلم گفتگو

فوری / سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد + تصاویر

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

وقتی صیغه نامه دوستم با شوهرم را دیدم خشکم زد!

پریا 17 ساله در خانه مجردی آرمان به 8 پسر هدیه داده شد!

 

کدخبر: 407758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟