این  ورزشکار معروف مشهد را به هم ریخته بود! / 1و 5 نوچه مخوف داشت

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار قادر کریمی، رئیس پلیس Police استان خراسان رضوی درتشریح این عملیات ضربتی گفت: گزارش چند فقره سرقت Stealing های به عنف گوسفند در بیابان های اطراف مشهد موجی از احساس ناامنی را دربین اهالی روستاهای اطراف این کلان شهر به وجود آورده بود و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پی گیری سریع این پرونده به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد.

وی افزود: تیم های تجسس سرکلانتری های یکم ، دوم و سوم پلیس مشهد ماموریت یافتندطرح تشدید مقابله با سرقت های به عنف را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: درحالی که تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شده بود، آخرین سرقت به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی گفت: این سارقان با 2 دستگاه خودروی سواری پژو مشکی رنگ و نیسان وانت آبی به چوپانان یک گله درحوالی منطقه نوروزآباد شهرک طرق مشهد حمله ور شده و با بستن دست و پای این افراد 20 راس گوسفند و 2 قلاده سگ را به سرقت بردند.

رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: با اعلام این سرقت به فوریت های پلیسی 110 ، تیم های دایره تجسس کلانتری طرق مشهد بلافاصله وارد عمل شده و با بررسی های دقیق در محل، یک دستگاه گوشی تلفن همراه که ازجیب سارقان افتاده وجامانده بود کشف کردند.

کریمی گفت: با پی گیری های بعدی مالک سیم کارت تلفن همراه که جوانی 30 ساله است شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت، اما او که متوجه مفقودیت گوشی تلفن همراه خود شده بود و احساس خطر می کرد متواری شد .

تحقیقات بعدی این پرونده با توجه به شواهد موجود به سرنخ هایی رسید که منجر به شناسایی پنج تن دیگر از اعضای این باند شد.

رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی درباره این پرونده نشان می داد ورزشکاری قوی هیکل نیز که ادعای قهرمانی داشت از اعضای این باند سرقت است.

کریمی تصریح کرد: با کشف این سرنخ ، پی گیری پرونده از اهمیت بیشتری برخوردار شد و تیم ورزیده دایره تجسس کلانتری طرق مشهد با ردزنی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مخفیگاه سارق قوی هیکل شناسایی و او را تحت تعقیب قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از ساعت ها کنترل و مراقبت های پوششی ،این متهم را سوار بر خودروی پژو مشکی رنگ در مبادی خروجی شهر مشهد و هنگام فرار Escape دستگیر کردند.

متهم که خود را فردی ورزشکاری سرشناس معرفی می کرد و منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود پس از انتقال به کلانتری طرق در تحقیقات اولیه و در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید.

در بازرسی از خودروی سواری این متهم که دارای سوابق کیفری نیز است تعداد زیادی انواع پلاک های خودرو که احتمالا در سرقت ها از آن استفاده می کردند ، تعداد زیادی اسنادو مدارک و سندهای مجهول به همراه چک و سفته ، تعدادی زیادی کارت سوخت و انواع چمدان های بسته بندی شده کشف شد.

کریمی با اشاره به این مطلب که تاکنون 10 شاکی پرونده به کلانتری طرق مراجعه و پلیس از این سرقت ها رمزگشایی کرده است گفت: جستجوهای گسترده برای دستگیری پنج عضو فراری این باندادامه دارد.

وی از دامداران و چوپانانی که در بیابان های اطراف مشهد به این شیوه مورد سرقت احشام قرار گرفته اند خواست هر چه سریع تر برای پی گیری شکایت خود به کلانتری طرق مشهد مراجعه کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن خائن مرد غریبه را جلوی چشمان شوهرش به خانه برد!

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

این دکتر منحرف به بیمارانش رحم نمی کرد! + عکس

نامادری بی رحم پسر 5 ساله بوکانی ، او را با دندان پاره پاره کرد و کشت / تصاویر اختصاصی

دوبلور جومونگ درگذشت! + عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

لحظه دفاع جانانه زن ایرانی از ناموسش! + فیلم

این 2 زن شیک پوش را می شناسید؟! / آنها مانند شبح بودند! + عکس

شهلا چرا نزد پلیس تهران مشهور شد! + فیلم مصاحبه

صحنه پختن مار زنده در رستوران + تصویر

عکس ازدواج عروس خانم با یک زامبی! + جزییات

رقص کثیف دختر برای 2 مرد شیطان صفت!

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

کدخبر: 407398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟