این مادر و دختر طلافروش های تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس Police پیشگیری پایتخت اعلام کرد: سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم در تشریح این خبر گفت : در طول یک ماه گذشته سرقت Stealing طلاجات از طلا فروشی های در محدوده آستان حضرت عیدالعظیم به شیوه بدل اندازی افزایش یافته بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار داشت تا اینکه در هفته گذشته مرد جوانی متصدی طلافروشی در پاساژی حوالی آستان مقدس متوجه بدلی بودن یکی از انگشترهای موجود در طبق آن شد.

وی بیان کرد: صاحب طلافروشی که از این قضیه بسیار متعجب شده بود با بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته مغازه اش متوجه شد که زن جوانی از اتباع افغان که به همراه دختر نوجوانش دیروز برای خرید طلا مراجعه کرده بود پس از پرس و جو و درخواست دیدن نمونه دیگر از انگشترها زمانی که به سمت ویترین می رود در این حین سارق بدور از چشم وی اقدام به تعویض انگشتر می کند.

بهرامی خاطرنشان کرد: سریعا فروشنده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران عملیات کلانتری با حضور سریع خود در محل موضوع را تحت بررسی قرار دادند و عکس به دست آمده از این خانم بین کسبه برای شناسایی پخش شد تا در صورت دیده شدن این زن سریعا پلیس در جریان موضوع قرار بگیرد.

وی گفت: فردای همان روز بود که صاحب یک طلافروشی دیگر در پاساژ حین مراجعه این زن به طلافروشی اش او را شناسایی کرد و در ادامه ماموران کلانتری سریعا با حضور در محل سارق را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم در ادامه اظهار کرد: این خانم ۳۷ ساله در همان اظهارات اولیه به ۲۵ فقره سرقت با این نوع شیوه اعتراف کرد و مشخص شد که پنج فقره از این سرقت ها فقط از همان پاساژ بوده است. در ادامه از این سارق ۴۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد که اعتراف کرد از خانمی در حرم کش رفته است.

وی ادامه داد: سارق در تحقیقات بیان داشت : قبل از سرقت با حضور در جلوی مغازه انتخاب شده ویترین آن را دقیقا بررسی و یک انگشتر یا النگو را انتخاب می کرد و پس از تهیه عین بدل آن یا بدلی که شباهت بسیار به آن داشت با تیپ شیک به همراه دخترش به طلافروشی مورد نظر می رفت و با قرار دادن بدلیجات در کیفش در یک لحظه از غفلت فروشنده سو استفاده می کرد و در فرصت مناسب بدل را با اصلی عوض می کرد.

در خاتمه سرهنگ میررضا بهرامی به فروشندگان طلا و جواهر توصیه کرد به هنگام حضور مشتریان توجه لازم را به طلاجات موجود در واحد صنفی خود داشته باشند .

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم حمله مرد شیطان صفت به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! + عکس

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

شهلا عینکی در تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

اقدام احمقانه / دزدان از لحظه سرقت بی ام و عروس و داماد فیلم گرفتند!+ فیلم گفتگو

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

 

کدخبر: 407361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟