به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یکی از فضانوردان سابق ناسا با مدیران ناسا گفت‌وگو کرده است و مدعی شده است زمانی که در شاتل فضایی آتلانتیس بوده، موجودی شبیه به موجودات فضایی مشاهده کرده اما گفته‌اند آن‌چه دیده، یک موجود فضایی نبوده بلکه تکه‌ای یخ بود که تغییرشکل داده است.

ملوین در دو رشته مهندسی مواد و شیمی مدرک دانشگاهی دارد. هنوز معلوم نیست که ملوین دقیقا چه دیده است. البته لیگل واتسون، نویسنده کتاب «یوفوها در جنگ جهانی اول» معتقد است که آن‌چه ملوین دیده است، به احتمال زیاد تکه‌ای یخ بوده است. او به دیلی‌میل گفته است:«متاسفانه ملوین سعی نکرد که به آن‌چه دیده، نزدیک‌تر شود». آلن بیوتل، سخنگوی ناسا نیز در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز اعلام کرده؛ ناسا تاکنون هیچ گواهی مبنی بر وجود موجودات فضایی نیافته است.

او می‌گوید: «ناسا از انواع و اقسام سیستم‌های پیشرفته برای کاوش فضا استفاده می‌کند تا پاسخی برای سوالاتی نظیر اینکه آیا ما در این جهان تنها هستیم یا خیر، بیابد. ما همه تلاشمان را برای یافتن نشانه‌هایی تلاش در خارج از زمین به کار گرفته‌ایم اما تاکنون نشانی نیافتیم». این توییت از سوی ملوین زمانی منتشر شد که یکی از مقامات سابق دولت آمریکا اعلام کرد که ممکن است بشر در این کهکشان تنها نباشد.

ادگار میچل، فضانوردی که با سفینه آپولو‌١٤ به ماه رفته بود نیز، گفته؛ معتقد است موجودات فضایی صلح‌طلبی به زمین آمده‌اند تا از جنگ هسته‌ای میان آمریکا و روسیه جلوگیری کنند. میچل البته در سال ٢٠١٦ در سن ٨٥سالگی از دنیا رفت.

لوئیس الیزوندو، از مقامات سابق وزارت دفاع آمریکا و رئیس برنامه تشخیص تهدیدات پیشرفته فضایی نیز از کسانی است که معتقد است انسان در این عالم تنها نیست و موجودات فضایی وجود دارند. او می‌گوید: «نظر شخصی من این است که مدارک قانع‌کننده‌ای وجود دارد که ‌ثابت می‌کند ما در این عالم تنها نیستیم». نیویورک تایمز در دسامبر‌ سال ٢٠١٧ گزارش کرده که وزارت دفاع آمریکا برنامه‌ای سری و ١٠ساله را برای تحقیق روی وجود یوفو‌ها در دست اجرا دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! + عکس

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

مرگ نجاتبخش حسین در دریای خزر + عکس

دردسر سگ های مزاحم همسایه برای زن تنها در شمال تهران

شهلا عینکی در تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

اقدام احمقانه / دزدان از لحظه سرقت بی ام و عروس و داماد فیلم گرفتند!+ فیلم گفتگو

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

کدخبر: 407349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟