به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سارقان ۲۸ و ۲۵ ساله پس از شناسایی دو برادری که در دو مغازه جداگانه ای در خانی آباد کار می کردند و با موتور سیکلت های آپاچی و وگو رفت و آمد داشتند تصمیم به سرقت Stealing موتورهای آنها را گرفتند. پس از بررسی متوجه شدند مالباختگان همیشه ساعت ۲ ظهر به خانه خود می روند و موتورها را جلوی خانه خود پارک می کنند و دو ساعتی جهت صرف ناهار و استراحت در خانه هستند و حتی برای سرکشی از موتورها هم به بیرون نمی آیند.

روز گذشته سارقان به محل پارک موتورها رفتند و ظرف یک دقیقه با بازکردن قفل، دو موتور را به سرقت بردند و سریعا از محل متواری شدند.

زمانی که دو برادر مالباخته از خانه خارج می شوند متوجه به سرقت رفتن موتورهای خود شدند ولی برادر بزرگتر به برادر خود دلگرمی داد که تا شب موتور ها را پیدا می کند. برادر کوچک که از این سخن متعجب شد وقتی نحوه آن را پرسید با این جواب مواجهه شد که بر موتور آپاچی جی پی اس و حتی میکروفن نصب کرده است!

دو برادر سریع برای یافتن موتورها دست بکار شدند و برنامه کشف آنها را در پیش گرفتند. براساس موقعیتی که در گوشی مالباخته مشخص شد موتور در کوچه ای حوالی خلازیل منتقل شده بود. پس از حضور آنان با توجه به اینکه محل دقیق مشخص نبود برادر بزرگتر برای پیدا کردن موتور فکری به سرش رسید و در جلوی چند خانه ای که در کوچه بود شروع به سوت زدن کرد که ناگهان در جلوی یکی از خانه ها صدای سوت خود را از گوشی اش شنید که فهمید موتورها در همین خانه است.

آنان با اطمینان از اینکه محل دقیق موتورها را پیدا کرده اند با ۱۱۰ تماس گرفتند و ماموران کلانتری در محل حاضر و پس از هماهنگی های قضایی وارد منزل شدند و در حیاط، ۲ برادر سارق را مشاهده کردند که در حال خرد کردن موتور وگو هستند و آپاچی نیز جلوی حیاط پارک شده بود.

بنا به اظهار سرهنگ هاشمی رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در بازرسی از محل تعدادی اموال مسروقه خودرو، موتورسیکلت و نیز یک پلاک مسروقه خودرو کشف شد. متهمان علاوه بر این که در ساعات روز در برخی مواقع موتور به سرقت می بردند با چسباندن پلاک بر روی خودروی پراید خود در ساعات شبانه نیز با پرسه زنی در محدوهای خانی آباد لوازم و محتویات خودروها را به سرقت می بردند که در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره اعتراف کرده اند.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سولماز را می شناسید؟ / او در خیابان های تهران آدرس غلط می داد ! + عکس چهره باز

مسعود به خاطر یک دختر در خیابان پیروزی تهران آتش به پا کرد +عکس

راز وجود اسپرم مردانه در معده دانش آموزان یک مدرسه

پیشنهاد شرم آور مرد 70 ساله و پولدار تهرانی به دختر 22 ساله سرایدار + عکس

سهیل زن دوستش را در 20 روز مال خود کرد !

حمله وحشیانه با چوب به نمازگزاران در مسجد + فیلم

سرنوشت یک جوان که عاشق دختر همسایه بود و شاهد قتل در باغ

نبش قبر نوزاد راز زایمان پنهانی زن جوان را لو داد + تصویر

تجاوز چندش آور 2 مرد شیطان صفت به یک سگ ! +عکس

دستور قاضی برای عقیم کردن مرد کثیف! / او به زن حامله هم تجاوز کرده بود + عکس

عشق پنهان دختر دانشجو برای عروس و داماد دردسر ساز شد

سرنوشت شوم برای فرنگیس که دور از چشم شوهرش با یک راننده پراید بود

همخوابی شهره با راننده پراید در کرج / شوهر بی نوا دیر راز او را فهمید + عکس

کدخبر: 406815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟