به گفته رئیس پلیس Police تهران بزرگ هفته گذشته شخصی با مراجعه به معاونت عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر بیان داشت خودروی وانت پیکان خود را ساعت ۱۲ شب در خیابان پیغمبر پارک و ساعت ۷ صبح که مراجعه کرد متوجه شدخودرو روشن نمی شود و کاپوت لق است . وقتی کاپوت را بالا می زند متوجه به سرقت Stealing رفتن کامپیوتر خود گردید.

ساعتی از مراجعه شاکی به کلانتری نگذشته بود که شهروندی دیگر به کلانتری مراجعه و شکایتی مشابه را مطرح کرد. به لحاظ حساسیت موضوع سریعا تیم عملیاتی جهت شناسائی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند و با بررسی میدانی محل پارک خودروها و نیز دوربین های مداربسته محل مشخصات ظاهری سارقان بدست آمد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد دونفر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ ان اس ، خودروها را شناسائی و فرد تک نشین با سیمی که در دست داشت کاپوت را باز و کامپیوتر را به سرقت می برد.

پس از بررسی دقیق چهره سارقان ، فرد راکب به نام حسن از آنجا که سابقه دار بوده شناسائی و ظهر روز گذشته در یافت آباد دستگیر که پس از انتقال به کلانتری منکر اتهام منتسبه شد ولیکن پس از مشاهده فیلم لب به اعتراف گشود و بیان داشت با دوستش امیر ۲۸ ساله سرقت کرده اند که پس از هماهنگی های قضائی ، مخفیگاه امیر در منطقه راه آهن شناسائی و دستگیر شد.

حسن در تحقیقات بیان داشت سابقا در مکانیکی کار می کرده و به لحاظ اعتیاد شدید کار را رها وبه سرقت روی آورده است و از آنجا که سالهای گذشته با امیر که در میدان راه آهن مواد را از او می خرید آشنا شده بود نقشه سرقت از پیکان وانت هارا کشیده و اجرایی کرده اند.

امیر نیز اظهار کرد در میدان راه آهن مواد می فروخته و پس از اینکه ۳ سال پیش دستگیر وبه زندان Prison رفت پس از آزادی Freedom از زندان بنا به پیشنهاد حسن ، برنامه سرقت ها را درپیش گرفتند.به نحوی که امیر در مدت ۱۰ ثانیه کامپیوترها را به سرقت می برده و حسن بابت هر کامپیوتر ۵۰ هزار تومان به او می داد و خودش آن را به مالخرهایی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان درتهران و شهریار می فروخت و خرج کشیدن مواد می کردند.

سرهنگ ظهیری با اشاره به این که سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۰۰ فقره سرقت در مناطق جنوب غرب تهران اعتراف کرده اند بیان داشت پرونده به همراه متهمان تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

به شهادت رسیدن 23 سرباز وطن در کردستان

اعدام 3 مرد کثیف در هرمزگان / آنها شرافت یک زن را بر باد دادند!

مرگ نوزاد بخاطر لاکچری‌بازی هنگام زایمان !

این زن علیه پسر نوبخت شکایت شوم کرد! + عکس

طلاق مینا که راز مخوف شوهرش را می دانست!

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

دست درازی فروشنده ها ی بی حیا به دختر بد لباس! + عکس

اعتراف عجیب شرور معروف تهران / زندگی ام شبیه وحید مرادی است + فیلم و عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

تجاوز به دختران و زنانی که کار می کنند! / گزارشی تکاندهنده + عکس

ناگفته های تلخ خبرنگار زن از شکنجه شیطانی در صحرا + عکس

صیغه مرد شیطان صفت شدم / او از لحظات بودن با من فیلم گرفته است!

کدخبر: 405995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟