مادرم به اصطلاح خودش مرا معتاد Addicted کرد تا از گیر دادن های من خلاص شود اما او به من خیانت Cheat کرد و الان که فکرش را می کنم تنم می لرزد. مادرم برای شخصی دیگر مواد می فروخت یعنی خرده فروش بود و مرا در سن 14 سالگی در منزل فردی می گذاشت تا برود موادها را بفروشد و در مقابلش برای نشئگی خود از آن فرد مواد می گرفت.

زن جوان افزود: مدتی گذشت و مردی که من در خانه او بودم و مانند نوکری برای او و خانواده اش کار می کردم به من ابراز علاقه کرد و به طور پنهانی با هم رابطه داشتیم تا این که از او حامله شدم و او من و مادرم را از خانه بیرون کرد.

با رخ دادن این ماجرا مشکلاتم دوچندان شده بود، مادرم به هر دری زد تا بچه را سقط کنم اما نشد و من پسرم را به دنیا آوردم و مادرم او را به دست یکی از اقوام سپرد و برای دومین بار زندگی نکبت باری برای من رقم زد و دست مرا در دست مردی گذاشت که زن و بچه داشت و من پا به دنیای دیگری گذاشتم.

وقتی زن اول شوهرم متوجه حضور من در زندگی او شد از آن به بعد لقمه در خون می زدم و تمام فکرم در زندگی مشترک با همسرم شده بود فرزند پسرم و این فکر و ذهن مرا به سیاهی کشاند و مصرف مواد مخدر Drugs صنعتی را تجربه کردم.

سکینه گفت: از همسر دومم دو فرزند دارم و اکنون به جرم Crime حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است و من هم به خاطر او هفت سال زندان Prison را تجربه کردم و در یکی از پرونده ها من حمل مواد او را به گردن گرفتم.

20 سال اعتیاد و بدبختی هایی که هر روز به آن گرفتار شدم، چیزی از من باقی نگذاشته است. از مصرف مواد خسته شده بودم چون هرچه با کارگری به دست می آوردم شب دود می کردم. از طرفی هم شوهرم در زندان بود و باز بزرگ کردن دو بچه هم روی دوشم سنگینی می کرد تا این که تصمیم گرفتم پسرم را که 20 سال پیش از دست دادم پیدا کنم و بعد از مدت ها او را در یکی از شهرستان ها پیدا کردم و امروز که 14 روز پاکی را تجربه می کنم این موضوع را مدیون او هستم.

سکینه با خنده ای شیرین گفت : الان به عشق پسرم این جا هستم تا برای همیشه ترک کنم و بعد از آن از شوهرم طلاق بگیرم و همراه با فرزندانم از این شهر بروم و زندگی جدیدی را از نو شروع کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

حمله با کوکتل مولوتوف به پاتوق 2 پسر و یک دختر در نظام آباد / زنده زنده سوختند + عکس

رتیل مرگ آور در استخر خصوصی بازیگر زن مشهور ! + تصویر

ازدواج جنجالی 2 دختر دوقلو با پسران دوقلو + عکس

پزشکان شیراز وسواس یک بیمار را جراحی کردند!+ تصویر

دردسر یک مگس برای 22 دختر و پسر دانشجو در ثبت یک رکورد + عکس

دختر تهرانی 6 بار در ماه برای 200 هزار تومان عروس می شود!

مجازات عجیب دختر و پسر که پنهانی صیغه هم شدند / بر سر آن دو فاضلاب ریختن + عکس

برای سر بریده این جوان ایرانی جایزه گذاشته بودند؟!

زن باحجاب از ترس مامور پلیس را در آغوش کشید + عکس

این قاتل را می شناسید؟! / او به زن تنها رحم نکرد! + عکس بدون پوشش

فرار جوان لخت از دست 2 شرور در نیمه شب تهران + عکس لحظه فرار

تجاوز به پسر 15 ساله در بوفه مدرسه / او دانش آموزان زیادی را بی عفت کرده است +عکس

کدخبر: 404661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟