این متهم جوان که با «خنجر خشم» دو تن از بستگانش را مجروح کرده و فرزندش را نیز به قتل Murder رسانده بود، در اولین جلسه بازپرسی، روبه روی میز عدالت نشست و به سوالات تخصصی قاضی Judge «کاظم میرزایی» پاسخ داد.

او اگرچه در مراحل اولیه و مقدماتی تحقیقات و برای فرار Escape از مجازات به نیروهای امدادی و انتظامی گفته بود «نجمه کوچولو» بر اثر سقوط Fall از پله ها جان باخته است اما مقابل قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در اعترافاتی تلخ به قتل دخترش با «خنجر خشم» اقرار کرد. آن چه می خوانید پاسخ متهم به سوالات قاضی میرزایی است.

اهل و ساکن مشهد هستید؟ نه! اهل آبادان هستم و در یکی از روستاهای آبادان زندگی می کنم.

در چه تاریخی به مشهد آمدید؟ بیست و چهارم تیر بود که دست همسر و فرزندم را گرفتم و به همراه پدرزن و برادرزنم راهی مشهد شدیم.

با اتوبوس آمدید؟ نه با هواپیما

مهمان چه کسی بودید؟ شوهر عمه همسرم در شهرک شهید بهشتی معروف به شهرک عرب ها سکونت دارد به همین دلیل از فرودگاه تاکسی گرفتیم و به منزل آن ها رفتیم.

قصد داشتید چند روز در مشهد بمانید؟ قرار بود جمعه یعنی پنجم مرداد به آبادان بازگردیم که یک روز مانده به پایان سفرمان این حادثه Incident رخ داد.

حادثه ای را که می گویید چگونه اتفاق افتاد؟ حدود ساعت 23:30 بود که از بیرون به منزل میزبان بازگشتم. در همین حال پدرزنم گفت: «دخترها می خواهند برای تفریح به پارک بروند» من بلافاصله مخالفت کردم و گفتم «الان شب است و دختر من (نجمه) هم شیطنت می کند بنابراین نباید به پارک بروند!» در این لحظه حبیب (میزبان) وارد بحث ما شد و گفت: مگر بچه ها را زندانی Prisoner کرده ای! و مرا می زد که دیگران مرا به داخل اتاق خواب فرستادند ولی حبیب آمد و با من درگیر شد. بابا جعفر هم قصد داشت مرا از خانه بیرون کند که دعوا نکنیم! ناگهان من چاقو را نزد خودم پیدا کردم ولی نمی دانم دخترم را چطور زدم! وقتی باباجعفر مرا به بیرون از اتاق انداخت دیدم دخترم را در آغوش گرفته و بیرون پرید ولی نفهمیدم چگونه دخترم چاقو خورد!

چاقو را از کجا برداشتی؟ چاقو روی اپن آشپزخانه بود! در آن لحظه من عصبانی بودم!

در تحقیقات مقدماتی گفتید که چاقو را از داخل چمدان بیرون آوردید؟ تا جایی که یادم می آید از روی اپن برداشتم!

بعد از قتل چاقو را چه کردی؟ شهرک عرب ها شلوغ بود، همه مردم جمع شده بودند که چاقو را از دستم گرفتند و من به سمت بیمارستان رفتم.

چگونه و با چه کسی به بیمارستان رفتید؟ با ماشین دربستی رفتم که همسر و خواهرم و ننه جعفر نیز با من بودند.

پدر خانمتان را چگونه مجروح کردید؟ وقتی او دخترم را روی دستش گرفت و در حال فرار به بیرون از منزل بود پشت سرش دویدم ضربات چاقو را روی پله ها به پشتش زدم در حالی که او همچنان دختر کوچکم را در آغوش می فشرد!

چرا او را با چاقو زدی؟ چون دعوا به خاطر او شروع شده و دخترم فوت کرده بود!

دخترت چگونه هدف اصابت چاقو قرار گرفت؟ درگیری داخل اتاق خواب بود من اصلا نجمه را ندیدم!

مگر کجا بود که او را ندیدی؟ داخل اتاق شلوغ بود، پنج نفر خانواده ما بودند و بیش از 10 نفر دیگر هم آن جا بودند به همین دلیل من دخترم را ندیدم.

با توجه به این که فرزند شما 3 ساله بود و قد او حتی به زانوی شما نمی رسید چگونه چاقو را به قلب Heart او فرود آوردید؟ «نجمه» هنگام درگیری وسط ما بود، وقتی چاقو را بالا بردم باباجعفر دست مرا گرفت که دستش زخمی شد وقتی دستم را پایین کشیدم، احساس کردم جایی گیر کرده است چرا که دیگر چاقو بالا نمی آمد و من به سختی دستم را دوباره بالا بردم که بعد فهمیدم چاقو به دخترم اصابت کرده است.

یعنی تیغه خون آلود چاقو را هم ندیدی؟ تیغه چاقو خون آلود بود ولی چون باباجعفر گفت: دستم را بریدی! فکر کردم خون او بوده اما وقتی دخترم را دیدم دیگر چیزی نگفتم!

پس چرا ابتدا گفتی که دخترت از بلندی سقوط کرده است؟ به خاطر این که همه می گفتند چاره ای نداری! در آن لحظه می خواستم فرار کنم که ماموران مرا با خود نبرند!

سابقه خبر

دقایق اولیه بامداد چهارم مرداد، ماجرای مرگ تلخ دختر سه ساله ای که هدف اصابت چاقو قرار گرفته بود به قاضی ویژه قتل عمد در مشهد اعلام شد و بدین ترتیب قاضی کاظم میرزایی شبانه به بیمارستان صاحب الزمان(عج) مشهد رفت. تحقیقات مقدماتی نشان می داد: نجمه کوچولو قربانی نزاع خانوادگی شده و پدربزرگ او نیز در مرکز درمانی بستری است. گزارش خراسان حاکی است، در ادامه تحقیقات که به صبح روز بعد کشید، پدر 23 ساله نجمه به اتهام قتل دخترش بازداشت شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر تهرانی 6 بار در ماه برای 200 هزار تومان عروس می شود!

دستگیری عراقچی به همراه صراف معروف و 3 دلال ارز +عکس و فیلم

14 سالم بود که پسری بدون پدر به دنیا آوردم!

حکم عجیب دادگاه برای شرور معروف و شاخ اینستاگرام کرج

اولین قرار با مرد شیطان صفت / دختر بی نوا برای دیدن محسن رفته بود

حبس ابد برای جوان شیطان صفت + عکس

شوهرم بی هوش بود که پسر جوان سراغ من آمدند! + ناگفته های وحشتناک لیلا

دختر 12 ساله بودم که شوهر مادرم گستاخانه به سراغم آمد

قتل وحشیانه خانم پرستار / 3 مرد او را به پارک جنگلی بردند + عکس

دوست صمیمی ام با زنم می خوابید / او نقشه کشید تا زنم را طلاق دهم + عکس

همخوابی نرگس با شاگرد مغازه شوهرش / مرد بی نوا بد موقعی وارد اتاق خواب شد

خانم بازیگر ایرانی با لقاح مصنوعی در استرالیا بچه دار شد + عکس

تجاوز به زن سرایدار توسط صاحب باغ / نیما خودش همخوابی را زن جوان را به مرد سرایدار گفت + عکس

100 بار تجاوز به پسربچه پلی استیشن باز+ عکس

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

 

 

کدخبر: 404659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟