رهایی راننده عصبانی از چوبه دار+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ستار ۳۷ ساله تابستان سال ۹۱ در جریان درگیری با راننده یک دستگاه پراید به نام امیر وی را با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت و همانجا از سوی شاهدان دستگیر شد.

وی که به قتل Murder اعتراف کرده بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند و از قصاص رهایی یابد.

وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار از جنبه عمومی جرم Crime پای میز محاکمه ایستاد.

ستار در تشریح جزئیات ماجرا گفت: ظهر تابستان هوا خیلی گرم بود و من از محل کارم در اسلامشهر به خانه بر می گشتم که در ترافیک گیر کرده بودم. همان موقع امیر که راننده پراید بود یکباره جلوی را هم پیچید و من به او اعتراض کردم. اما او هم که خیلی عصبانی بود از ماشین پیاده شد و سیلی به صورتم زد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم پیاده شدم و با هم گلاویز شدیم. درگیری میان ما بالا گرفته بود که چاقو را که همیشه در جیب داشتم بیرون آوردم. نمیدانم چطور شد که چاقو به سینه راننده پراید فرورفت.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من واقعاً قصد کشتن Killing او را نداشتم. شش سال از این ماجرا گذشته و هنوز هم باور نمی کنم دست به قتل زده‌ام. من تا یک قدمی چوبه دار پیش رفته بودم و زندگی برایم تمام شده بود تا اینکه توانستند همه خانه و زندگی ام را بفروشم و با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان رضایت اولیای دم را جلب کنم. من در زندان Prison با قرآن آشنا شدم و با آن انس گرفتم .حالا قرآن را حفظ کرده و نگاهم به زندگی تغییر کرده است .در این ۶ سال به اندازه کافی خودم و خانواده بی گناهم تنبیه شده‌اند .من هیچ وقت دیگر با خودم چاقو حمل نمی کنم. اشتباه بزرگی مرتکب شده ام و خیلی پشیمانم.حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم تا در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.این متهم طبق قانون Law به 3تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات کلاهبرداری های سریالی به نام پرویز پرستویی + تصویر

عجیب ترین عکس از بلعیده شدن 2 ماشین وسط خیابان! + تصویر

8 مرد بی حیا با زنی با شکم برآمده هم رحم نکردند! + جزییات تلخ

دردسر از زمانی شروع شد که خاله مجرد شوهرم به خانه ما آمد

دختر بازیگر معروف شکایت کرد!

فرماندهان داعش به زور بادختران وپسران نوجوان افغان ازدواج می کردند!+عکس

فرار جوان لخت از دست 2 شرور در نیمه شب تهران + عکس لحظه فرار

نقشه 6 نفوذی برای بالا کشیدن پروژه 800 میلیارد تومانی در مشهد

تجاوز به پسر 15 ساله در بوفه مدرسه / او دانش آموزان زیادی را بی عفت کرده است +عکس

14 سالم بود که پسری بدون پدر به دنیا آوردم!

حکم عجیب دادگاه برای شرور معروف و شاخ اینستاگرام کرج

حبس ابد برای جوان شیطان صفت + عکس

جزئیات قتل در بازار سید اسماعیل/ فیلم و عکس قاتل فراری

دختر تهرانی 6 بار در ماه برای 200 هزار تومان عروس می شود!

شوهرم بی هوش بود که پسر جوان سراغ من آمدند! + ناگفته های وحشتناک لیلا

هنگام تجاوزبه پیر زن در اتاق خوابش از حال رفت /جوان قوی هیکل نیمه شب از بالکن وارد اتاقم شده بود

کدخبر: 404540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟