به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شهر مدت هاست به دلیل اجرای طرح اگو کنده کاری شده اند و مکان های کنده کاری شده توسط سنگ ریزه به طور موقت پر شده اما مدت هاست که به حال خود رها شده و این موضوع ضمن ایجاد مشکل در عبور و مرور باعث شده است هزاران نفر از اهالی گلستان شهر هنگام عبور از معابر احساس کنند هر لحظه ممکن است دچار حادثه Incident شوند.

یکی از اهالی گلستان شهر با اشاره به پر شدن کوچه ها با سنگ هایی که گاه از یک توپ پینگ پنگ هم درشت تر هستند می گوید: کوچه ها و خیابان های گلستان شهر پر از سنگ شده است و با عبور هر خودرویی که به سرعت از کنارم می گذرد این ترس را دارم که یکی از این سنگ ها به سوی من پرتاب شود.

«براتی» با بیان این که پرتاب شدن این سنگ ها و برخورد آن ها با سر حتی می تواند سبب بروز حادثه ناگواری برای یکی از اهالی گلستان شهر شود می افزاید: ترمیم کنده کاری های صورت گرفته در میان خیابان های گلستان شهر به اندازه ای طولانی شده است که خار در جای کنده کاری ها رشد کرده است. یکی دیگر از اهالی گلستان شهر نیز با بیان این که به جای بولوار و گلکاری در میان خیابان های گلستان شهر خار در میان سنگ زیره ها رشد کرده است می گوید: مردم گلستان شهر دیگر به زشتی شهرک عادت کرده اند اما هر روز که فرزندانم از معابر عبور می کنند نگرانم که مبادا سنگی از زیر لاستیک خودرویی که به سرعت عبور می کند رها شود و بر سر و صورت آن ها فرود بیاید. «طباطبایی»، یکی دیگر از اهالی گلستان شهر نیز اظهار می کند: اهالی گلستان شهر هر روز هنگام تردد در جاده نامناسب به مرکز بجنورد بابت واژگونی احتمالی خودرویشان تهدید می شوند و حتی هنگام پیاده روی در کوچه ها و خیابان های شهرک نیز احساس آرامش ندارند.

وی تصریح می کند: مطابق قراردادها شرکت های پیمانکار باید مجتمع های مسکونی را با کشیدن دیوار محصور کنند اما از این امر بدون هیچ توبیخی از سوی متولیان سر باز زده اند و این موضوع باعث شده است حیوانات و سگ های ولگرد تا ورودی مجتمع ها بیایند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در این رابطه گفت: پروژه حفاری شبکه فاضلاب گلستان شهر از سال گذشته آغاز شد و هنوز در بخش هایی از گلستان شهر حفاری ادامه دارد. «ربانی» افزود: برای آسفالت مجدد مکان های حفاری شده زمانی برای نشست خاک محل کنده کاری لازم است و در هفته جاری آسفالت قسمت های پایان یافته آغاز شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

بلایی که داخل ماشین بر سر نوعروس تهرانی آمد/ حسن به اعدام محکوم شد+عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

این دختر 18 ساله چادری کیست؟!+ عکس و جزییات هولناک

اعتراف به قتل یکی از قوی ترین مردان ایران + عکس قاتل و مقتول

قتل نوعروس در روز هفتم ماه عسل / داماد اعتراف کثیفی کرد + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

پسر عاشق پیشه پس از ازدواج دختر خاله اش رفتار شیطانی کرد

 شوهرم را خواب کرد و بالای سرم آمد! / نقشه مرد شیطان صفت برای تصاحب زن جوان یک مرد ناشنوا در مشهد

خواب 4 میلیارد تومانی تبهکاران تهرانی در خانه اعیانی پسر تاجر + عکس

 

کدخبر: 404311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟