فریادهای دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت گم شد / شهلا معلم خصوصی بود + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که هفته گذشته در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد دختر ۳۰ ساله به نام شهلا به تشریح ماجرایی که به سرش آمده بود پرداخت و گفت: من اهل شهرستان شیراز هستم. برای یافتن کار به تهران آمده بودم. قصد داشتم تا به عنوان معلم خصوصی کار کنم. من در یک خانه اجاره ای در شهر پرند زندگی می کردم و کار مناسبی پیدا نکرده بودم .

پس اندازم رو به تمام شدن بود. به همین خاطر به چند بنگاه معاملات مسکن رفتم و شماره ام را به آنها دادم تا برایم کار مناسبی پیدا کنند.من همچنین می خواستم یک هم خانه پیدا کنم تا در پرداخت اجاره خانه با او شریک شوم.

وی ادامه داد: پس از یک ماه احسان که صاحب یک املاک مسکن در شهر پرند بود با من تماس گرفت و گفت کار مناسبی در یک رستوران برایم پیدا کرده است .او قول داد به زودی برایم یک هم خانه دانشجو هم پیدا می کند. مرد بنگاهدار گفت باید قبل از اینکه برای کار به رستوران بروم از من تست بگیرد تا مطمئن شود به کامپیوتر آشنایی دارم.

پسرجوان برای گرفتن تست مرا به خانه اش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم یک نفر با او تماس گرفت و خواست تا فورا به بنگاه برگردد. احسان تا ساعت نه شب مرا در خانه تنها گذاشت و در را به رویم قفل کرد.ساعت حدود 9 شب بود که به خانه برگشت و با هم شام خوردیم.

احسان سپس سراغ کامیپوتر رفت و موسیقی را با صدای بلند در خانه پخش کرد. او بدون توجه به التماس هایم مرا مورد آزار قرار داد. صدای موسیقی به حدی بلند بود که فریادهای کمک خواهی مرا همسایه ها نشنیدند. او سپس با تهدید مرا مقابل خانه ام آورد و رهایم کرد.

مدتی بعد حتی احسان به من پیامک داد و از من خواست تا هزینه جراحی ام را پرداخت کند تا از شکایتم صرف نظر کنم. که همین پیامک نشان می دهد او مجرم است. من از او شکایت دارند و برایش حکم اعدام execution می خواهم.

سپس متهم ۳۱ ساله روبروی قضات ایستاد و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.وی گفت: من کاسب و آبرودار هستم و برای حفظ آبرویم گرفتار این دختر شدم. او خودش به من پیشنهاد دوستی داد و چند بار مقابل مغازه ام آ مد تا برایش کار پیدا کنم. او حتی از من درخواست پول کرد. من هم که دلم برایش سوخته بود چندبار به او پول دادم. او خودش پیشنهاد داد تا به خانه ام بیاید و میهمان من باشد ولی به او گفتم وقت برای چنین کاری ندارم. او دست از سرم بر نمی داشت و مرا تهدید به آبروریزی می کرد .من هم از ترس آبرویم چند بار به او پول دادم.

وی در برابر سوالات قاضی Judge درباره پیامک های ارسال شده درباره عمل جراحی نیز گفت : دختر جوان به من گفته بود بیمار است به همین خاطر دلم برایش سوخت و می خواستم او را به بیمارستان برسانم تا عمل جراحی انجام دهد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز مرد بنگاهدار را به 100 ضربه شلاق Whip و دو سال تبعید به سیستان و بلوچستان محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این چوپان واقعا سکه‌های ۱۲۰۰ ساله پیدا کرد! / در شمالغر تهران رخ داد+ جزئیات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

تجاوز گروهی به دختر 19 ساله بد لباس در فروشگاه + عکس

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

کدخبر: 404202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟