سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های "سراوان" و "ایرانشهر" با اشراف اطلاعاتی پلیس Police مبارزه با موادمخدر استان به خبری در خصوص جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان در محور "سراوان - ایرانشهر" دست یافتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت گشت زنی در محور مذکور به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس فرار Escape کردند و پس از طی مسافتی به ناچار خودرو‌ها را در حاشیه جاده رها و با استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها یک تن و ۴۲۹ کیلوگرم حشیش و ۶۴۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین راستا با کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی دیگر از شهر‌های مرزی به مرکز استان، تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از تحقیقات گسترده، سرانجام به اطلاعاتی در خصوص تردد قاچاقچیان در محور "لادیز - کورین" با یک دستگاه سواری زانتیا دست یافتند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را با ۲ سرنشین شناسایی و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند و پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه با آتش پرحجم پلیس، زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش، ۴ تیغه خشاب و دستگیری ۲ قاچاقچی Smuggler در این رابطه، بیان داشت: در بازرسی انجام شده از خودرو، ۴۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۵ کیلوگرم هروئین، ۹ کیلو شیشه و ۸ کیلوگرم مرفین کشف شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله 500 آشوبگر به حوزه علمیه

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

این اجساد بعد از مرگ مدلینگ شدند ! + عکس های تاسف آور

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

این معلم شیطان صفت دانش آموزان را بازیگران فیلم های مستهجن کرده بود! + عکس

حمله 4 مرد مسلح به خانه برج ساز و تاجر اینترنتی در شمال تهران + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

راز وصیتنامه زن مشهدی که خودش را کشت

زن تهرانی ، 6 خودروی مرد برج ساز را توقیف کرد! + عکس

 

کدخبر: 404094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟