این مرد به پلیس هشدار داد زنی را فجیع می کشد! + عکس

 

متجاوزیک متجاوز زنجیره‌ای چند هفته قبل از تجاوز و قتل پرستاری به پلیس در این مورد هشدار داده بود.به گزارش گروه ترجمه رکنا، لروی کمپل 57 ساله، در بریستول انگلیس به پرستاری 37 ساله به نام لیزا اسکیدمور تجاوز Rape کرده و او را به قتل Murder رساند. نکته عجیب اینجاست که او چند هفته قبل با پلیس Police تماس گرفته و در مورد اینکه ممکن است دوباره به کسی حمله کند به آنها هشدار داده بود. لروی چهار ماه قبل از این حمله از زندان Prison آزاد شده بود.

متجاوز زنجیره‌ای هفته‌ها بود لیزا را پنهانی زیر نظر داشت و در اعترافاتی هولناک به مامور پلیس ناظرش گفته بود که احساس می‌کند دوباره به کسی تجاوز خواهد کرد. او قبلا به محض آزاد شدنش هم به این مامور گفته بود افکار وحشتناکی دارد، درست مانند فکرهایی که قبل از تجاوز به زنان به سرش می‌زد. این دومین شانس دستگیری مجدد کمپل بود که به پلیس به آسانی از دست داد.

کمپل چند هفته بعد به لیزا تجاوز کرد و او را به قتل رساند. او همچنین به مادر 81 ساله لیزا هم حمله کرده بود و قصد خفه کردنش را داشت. خانواده لیزا اکنون پلیس را مقصر اصلی آنچه بر سر او آمد می‌دانند و خواستار تنبیه عوامل این سهل‌انگاری هستند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 403630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟