اعدام 3 مرد خشن در زندان بجنورد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، این سرقت Stealing شامگاه 23فروردین سال93 رخ داد. آن شب 4سارق که 2نفر از آنها مسلح به کلاشنیکف بودند و یک نفر نیز پتک بزرگی به‌دست داشت به یک طلافروشی در شهرستان مانه و سملقان حمله کردند.

صاحب طلافروشی با دیدن دزدان در را از داخل قفل کرد. سارقان ابتدا با استفاده از پتک سعی کردند ویترین طلافروشی را بشکنند اما به‌علت نشکن بودن شیشه‌های ویترین موفق به این کار نشدند. بنابراین اقدام به شکستن در طلافروشی با شلیک گلوله و ضربات پتک کرده و وارد آنجا شدند.
به غیراز صاحب مغازه، زن و مردی به همراه 2فرزندشان که برای خرید طلا آمده بودند نیز در مغازه حضور داشتند که خوشبختانه گلوله‌هایی که دزدان به سمت در شلیک کرده بودند به هیچ‌کدام از آنها اصابت نکرد اما باعث وحشت‌شان شد. سارقان در ادامه و با تهدید طلافروش و افراد حاضر در مغازه شروع به جمع‌آوری طلاها کرده و پس از سرقت 3.5کیلو طلا در ظرف 2دقیقه به سرعت از آنجا گریختند و سوار بر یک خودروی سواری فرار Escape کردند.
با گزارش ماجرای این سرقت به پلیس، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح شروع شد. کارآگاهان با بازبینی تصاویر به‌دست‌آمده در دوربین‌های مداربسته و تحقیقات تخصصی موفق شدند دزدان فراری را ردگیری کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها پس از سرقت به سمت استان گلستان گریخته و در یکی از شهرهای این استان مخفی شده‌اند. 5‌روز تحقیقات تخصصی پلیس Police نتیجه داد و مخفیگاه سارقان در شهرستان گالیکش شناسایی شد. تیم‌های عملیاتی با دریافت نیابت قضایی راهی این شهر شدند و با محاصره یک مجتمع مسکونی که سارقان در آنجا مخفی شده بودند، عملیات ضربتی برای دستگیری آنها کلید خورد.
در این عملیات 3متهم اصلی و 3نفر از کسانی که به آنها کمک کرده بودند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها 3.5کیلو طلا و یک قبضه سلاح کمری کشف شد. این در حالی بود که یکی از سارقانی که در جریان سرقت مسلحانه حضور داشت ناپدید شده و پس از اطلاع از دستگیری همدستانش گریخته بود. در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که تمامی سارقان اهل یکی از استان‌های شرقی کشور بوده و پیش از این نیز سرقت‌هایی را در شهرهای دیگر رقم زده بودند. آنها در بازجویی‌ها علاوه بر دستبرد به طلافروشی به 13سرقت مسلحانه دیگر در 5‌استان کشور ازجمله سرقت خودرو اعتراف کردند و رسیدگی به پرونده آنها در دادسرا شروع شد.
پس از بررسی‌های اولیه، 3نفر از سارقان محارب شناخته شدند و پرونده آنها به دادگاه انقلاب فرستاده شد که قضات دادگاه پس از جلسه محاکمه، هر 3نفر را به اعدام execution محکوم کردند. این حکم مدتی بعد در دیوان‌عالی کشور تأیید شد و به این ترتیب سحرگاه دیروز هر 3 جوان محکوم به اعدام در زندان Prison مرکز شهرستان بجنورد به دار مجازات آویخته شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

افسانه با دوست شوهرش در خانه مجردی همخوابی می کرد

شلیک های مرگبار در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس

تجمع اعتراضی در رجایی شهر کرج

فیلمبرداری مسافر ایرانی از لحظه سقوط هواپیما در مکزیک + تصویر

این زن با 50 هزارتومان همراه می شد! + عکس

اعدامی که دیروز در زندان کرج ناتمام ماند

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

مرگ غم‌انگیز دختر کنکوری در تهران

دردسر دختر همسایه برای جوانی که تازه از خدمت سرباز برگشته بود

تشییع جنازه با رقص!+ فیلم

تجاوز با چوب به رویا عروس روستا در خانه مرد بی رحم + عکس

تجاوز 8 مرد به زن شوهردار در شهر مرزی / شوهر بی غیرتم هیچ کاری نکرد

کدخبر: 403542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟