به گزارش گروه حوادث رکنا، مجید، ۴۳ ساله که به اتهام حمل ۱۵۵ کیلوگرم تریاک به دادسرا منتقل شده است در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: تأمین هزینه های سنگین زندگی مشترک مرا به انتخاب شغل دیگری واداشت. از کودکی عاشق رانندگی با خودروهای سنگین بودم به همین خاطر هم با گرفتن گواهینامه پایه یکم تصمیم گرفتم با تریلر و خودروهای ترانزیتی رانندگی کنم. اوضاع زندگی ام بهتر شده بود و خانواده ام در رفاه بیشتری به سر می بردند، اما دیگر نمی خواستم راننده دیگران باشم.

وی ادامه داد: وسوسه خرید خودروی ترانزیتی لحظه ای رهایم نمی کرد. این شرایط در حالی بود که به مصرف مواد مخدر Drugs نیز آلوده شده بودم و به همین خاطر با تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر ارتباط داشتم تا این که روزی در حال مصرف مواد در خانه یکی از قاچاقچیان بودم که سخن از سود زیاد حمل مواد به میان آمد.

مجید بیان کرد: آن روز وحید که یک بار نیز به خاطر حمل مواد مخدر دستگیر شده بود پیشنهاد کرد برای آن که بتوانم کامیون ترانزیتی بخرم تنها چند بار برای دیگران مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور به شهرهای دیگر حمل کنم. اگر چه ابتدا پیشنهاد او را قبول نکردم، اما بعد تصمیم گرفتم فقط یک بار این کار را انجام دهم. ترس و اضطراب تمام وجودم را فرا گرفته بود که برای اولین بار مواد مخدر را در کامیون جاسازی کردم و آن را در سر قرار به فرد دیگری تحویل دادم.

وی اضافه کرد: پول زیادی که از این کار به دست آوردم موجب شد تا تصمیم بگیرم برای آخرین بار نیز محموله سنگینی را جابه جا کنم. بدین ترتیب هنگامی که بار لوله های پلاستیکی داشتم ۱۵۵ کیلوگرم تریاک را داخل آن ها جاسازی و به طرف مقصد حرکت کردم، اما هنوز کمتر از ۲۰ کیلومتر به مقصد نهایی مانده بود که مأموران عملیات ویژه پلیس خودروام را متوقف و مواد را کشف کردند.

با دستور بازپرس متهم به زندان منتقل شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / خانم منشی همخوابی را می دید + عکس

ماجرای زندگی غزل دختر بچه ای که زجر های زیادی در زیر زمین شهر کشیده است

دختربچه 9 ساله جنجالی: ازدواج یعنی لباس عروس پوشیدن!+ جزییات

فاجعه ماهیگیران چینی در خلیج فارس ! / فرماندار جاسک فاش کرد + تصویر

زنده شدن زن مُرده پس از 7 روز! / در تهران رخ داد

مردی برای تنبیه وحشتناک دخترش را به دست قصاب محله داد+ عکس

زنی را سلاخی کردند و شوهرش را دار زدند! / در مرند رخ داد

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / وقتی خانم منشی همخوابی را دید پلیس خبر کرد + عکس

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

مادرم با شوهرم ارتباط شوم دارد

کدخبر: 402650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟