شباهت سرنوشت این قاتل با وحید مرادی ! /مرگ عجیب قاتل معروف در زندان+ عکس

آخرین قتل جنجالی در زندان متعلق به پرونده وحید مرادی بود که هنوز قاتل اصلی آن مشخص نیست و دعوا بین 2 گروه قاتل و اوباش در سلول زندان شهید رجایی کرج مرگ وحید مرادی را در پی داشت که جنجال به پا کرد.

شاهدان قتل وحید مرادی می گویند او اگر به تنهایی و دور از نوچه هایش به آخر سالن نمی رفت زنده می ماند و گروه مخالف نیز می گویند علت قتل و درگیری قدرت نمایی های وحید مرادی در زندان و در بین آخر خط رسیده ها بود.

هنوز قاتل اصلی شناسایی نشده است و تجسس ها ادامه دارد اما در آخرین ماجرای مشابه که بسیار هم متفاوت می تواند باشد مرگ عجیب یک قاتل سریالی در زندان است.

قاتل زنجیره‌ای  که به خفه کننده آخن معروف بود در زندان تصادفا خود را با شوک الکتریکی کشت.به گزارش گروه ترجمه رکنا، به گفته پلیس Police آلمان، اگیدیوس شیفر 62 ساله ملقب به خفه کننده آخن خود را تصادفا در زندان Prison بوخوم کشت. او قصد داشت با وصل کردن کابل برق به نقاط خصوصی بدنش از این کار لذت جنسی ببرد که با جریان برق کشته شد. 
شیفر بعد از به قتل Murder رساندن 5 زن مسافر بین سالهای 1983 تا 1990 به زندان افتاده بود. او زن‌ها را سوار می‌کرد و با خفه کردنشان با طناب آنها را به قتل می‌رساند و جسدشان را در جنگل دفن می‌کرد. شیفر به 3 نفر از این زن‌ها تجاوز Rape کرده بود. او 18 سال بعد از این قتل‌ها در سال 2007 به جرم Crime دزدی theft دستگیر شد و تست ژنتیک معمای قتل‌ها را لو داد. 
وقتی ماموران زندان جسد شیفر را پیدا کردند هنوز جریان برق در بدنش برقرار بود. او کابل برق لامپ اتاقش را بیرون کشیده بود تا در عملی سادیستی به خود لذت جنسی بدهد. این کار دور از عقل و وحشیانه باعث جان دادن قاتل The Murderer خطرناک شد که به حبس ابد محکوم بود. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل عام 3 مرد در اسلامشهر به خاطر ارتباط شوم زن عمو با برادرزاده شوهرش + عکس

فروش کلیه و اعضای بدن برای تامین هزینه های زندگی در خوزستان

ازدواج زنِ شوهر دار ایرانی در مراسم حجّ

مرگ 2 کودک در گرمای داخل خودرو + تصاویر

آخرین کباب خوران شهرام جزایری پیش از دستگیری در مرز + فیلم

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

اولین فیلم از لحظه دستگیری شهرام جزایری هنگام فرار از مرز +عکس

دختر بودم و پنهانی صیغه امیر شدم / ویار بارداریم راز مرا لو داد

تجاوز چگونه در وجود انسان ها رشد می کند!؟

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

سرنوشت عجیب لیلی در استخر خانه فساد +عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

 

کدخبر: 401963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟