به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این خبر را روز گذشته سرهنگ امیرهوشنگ‌امیری، رئیس کلانتری‌۱۱۳ بازار Store تهران اعلام کرد و گفت که مأموران کلانتری‌اش موفق شدند سه نفر از همدستان متهم اصلی را که در حال حاضر متواری است در یکی از طلافروشی‌های حوالی بازار تهران بازداشت کنند. 
ماجرا از این قرار است که پانزدهم تیرماه صاحب یکی از طلافروشی‌های محدوده بازار با مرکز فوریت‌های پلیس Police ۱۱۰ تماس می‌گیرد و می‌گوید به چهار مرد که برای خرید طلا وارد مغازه‌اش شده‌اند مشکوک است و احتمال می‌دهد که آن‌ها سارق یا کلاهبردار باشند.

او توضیح داد: مشتریان درخواست خرید مقداری طلا به ارزش ۱۸۰‌میلیون تومان دارند. آن‌ها کارت عابربانکشان را به من داده‌اند که کارت را بررسی و متوجه شدم چند صد میلیون تومان موجودی دارد با این حال من به دور از چشمان آن‌ها با بانک صادر کننده کارت تماس گرفتم که رئیس بانک گفت: کارت عابربانک اعلام سرقت Stealing شده و از طرف مالک آن سوزانده شده است!
بعد از قطع شدن تماس صاحب طلافروشی با پلیس‌۱۱۰، تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۱۳ بازار به سرعت خودشان را به طلافروشی رساندند. آن‌ها وقتی وارد شدند و متوجه شدند که یکی از چهار مظنون محل را ترک کرده و از او خبری نیست بنابراین یکی از مظنونان را داخل مغازه و دو نفر دیگر را که بیرون مراقب اوضاع بودند، بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. هر چند که آن‌ها گفتند از ماجرای سرقت کارت خبر ندارند، اما با رو شدن دستشان از طرف پلیس، اتهام را به گردن همدست فراری‌شان انداختند و گفتند که همگی اعضای یک باند هستند و مرد فراری هم که از مجرمان سابقه‌دار و کلاهبردار حرفه‌ای است سردسته‌شان است. 
یکی از متهمان گفت: ما همگی اهل شهرستان هستیم و مدتی قبل کارت عابربانک مرد پولداری را در شهرستان تبریز سرقت کردیم. وقتی از موجودی حساب با خبر شدیم سردسته‌مان با مهارتی که داشت، توانست کاری کند کارت سرقت شده با وجود گزارش سرقت و سوزانده شدن کارت، موجودی حساب را نگه دارد به خاطر همین ما می‌توانستیم هر چقدر که بخواهیم با خرید‌های مختلف از حساب برداشت کنیم. ما در یکی از خرید‌هایمان ۳۶۰‌میلیون تومان خرید کردیم و قصد خرید ۱۸۰‌میلیون تومان طلا را داشتیم که گرفتار شدیم. او همچنین گفت: سردسته باند در هر کدام از خرید‌ها به هر کدام از ما بین ۱۰ تا ۱۵‌میلیون تومان پول می‌داد. 
در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران کلانتری با بررسی سوابق کارت سرقت شده متوجه شدند که صاحب کارت در پلیس فتای تبریز اعلام شکایت کرده و به مأموران گفته است با وجود اینکه با مراجعه به بانک کارت خود را سوزانده و از دسترس خارج کرده است، اما نمی‌داند چرا از حساب او برداشت می‌شود!
سرهنگ امیری گفت: در حالی که تحقیقات پلیس برای بازداشت سردسته باند در جریان است سه عضو باند با وثیقه سنگین از سوی قاضی Judge راهی زندان Prison شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک شرور خطرناک دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت

درگیری شدید 2 خلبان در هواپیمایی که 160 مسافر داشت / در آسمان مشهد رخ داد

آخرین خبر از سهیل عربی متهم هتاکی به رسول‌الله (ص)

این مرد را می شناسید؟! / او قاتل فراری بازار تهران است! + عکس بدون پوشش و فیلم لحظه قتل

آخرین خبر از پرونده مرموز پزشک تبریزی + عکس

شیلا 19 ساله زنده زنده به آتش کشیده شد! / او می خواست عروس شود! + عکس

تجاوز به زن جوان پشت شمشاد ها زیر دوربین امنیتی! + عکس جوان شیطان صفت

توئیت جالب سلبریتی‌های آمریکا برای روحانی رییس جمهور ایران + تصاویر

تجاوز راننده پراید به یک زن جوان که مسافر دریاچه چیتگر بود! + عکس

این مرد بی غیرت ترین شوهر دنیاست / او همراه دوستش به زن جوانش تجاوز کرد! + عکس

10 میلیون دادم تا لیلا دور از چشم زنم صیغه ام شود اما او به زنم گفت!

تجاوز به پسری 10 ساله وسط پارک + تصویر

 

کدخبر: 401108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟