چندی پیش زن ۵۵ ساله‌ای به نام  مهناز با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خود را فروشنده یک مغازه معرفی کرد و گفت: اوایل فروردین امسال به‌عنوان مسافر سوار خودروی پسر جوانی شدم که او در مسیر، من را به قلعه حسن‌خان برد و در آنجا به من تجاوز Rape کرد و گوشی من را هم سرقت Stealing کرد، اما قبل از آنکه من را از ماشین خود به بیرون بیندازد، موفق شدم گوشی او را بردارم، الان هم از او شکایت دارم و می‌خواهم به موضوع رسیدگی شود.

با طرح این شکایت تحقیقات در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران آغاز شد و بازپرس رضوانی دستور شناسایی و دستگیری راننده جوان را داد. درپی تحقیقات مالک خط شناسایی شد و مرد جوانی که ۲۹ سال دارد، به‌عنوان متهم در دادسرای جنایی حاضر شد.

او در بازجویی‌ها ادعا‌های زن میان‌سال را انکار کرد و گفت: من در پرونده دیگری که تاریخ آن به قبل از شکایت این خانم برمی‌گردد، از او به‌عنوان سرقت گوشی تلفن‌همراهم شکایت کرده‌ام و ماجرا از این قرار است که من او را به‌عنوان مسافر سوار کردم که او گوشی تلفن‌همراهم را سرقت کرد. بعد از آن هم مزاحمت‌های برادر این خانم برای خواهرم شروع شد و تهدید می‌کرد که عکس‌های خانوادگی درون گوشی تلفن‌همراهم را منتشر خواهد کرد و می‌گفت: اگر هم می‌خواهم این اتفاق نیفتد، باید مبلغی را به او پرداخت کنم، به همین دلیل من با طرح شکایتی خواهان رسیدگی به موضوع بودم. با این ادعای مرد جوان که با اظهارات و شکایت زن میان‌سال کاملا در تضاد بود، تحقیقات وارد مرحله پیچیده‌ای شد و بازپرس پرونده دستور بررسی ادعا‌های دو طرف را صادر کرد. درحال‌حاضر نیز پرونده به اداره آگاهی رفته است تا مأموران پلیس Police تحقیقات دقیقی درباره ادعای دو طرف ماجرا انجام دهند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 401041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟