خواهرم ازدواج نکرده بود وقتی دیروقت به خانه آمدم او به من حمله کرد! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ظهر سی ام اردیبهشت ماه سال یک مرد 60 ساله با کلانتری 134 شهرک غرب تماس گرفت و از مرگ خواهر 67ساله اش به نام پروین خبر داد.

پلیس Police وقتی به خانه ویلایی در سعادت آباد رفت در پاگرد با جنازه کبود زن سالخورده روبه رو شد. برادر وی به نام فریبرز که هراسان بود گفت: بعد از فوت پدر و مادرم من در طبقه دوم خانه موروثی و خواهرم در طبقه اول زندگی می کردیم. دیشب حالم خوب نبود. به همین خاطر به بیمارستان رفتم و ساعت 2 نیمه شب به خانه برگشتم. همان موقع خواهرم از صدای بسته شدن در پارکینگ از خواب بیدار شده بود به پاگرد آمد و شروع به داد و فریاد کرد. او می گفت باعث شده ام از خواب بیدار شود. سعی کردم به او بفهمانم که بیمارستان بوده ام اما خواهرم عصبانی بود. او با سنگی که در دست داشت به سمت من حمله کرد. پروین با سنگ به دستم کوبید که موجب شکستن انگشتانم شد. من هم او را با مشت و لگد کتک زدم.

سر خواهرم با میله های راه پله برخورد کرد و روی زمین افتاد.من همان موقع به خانه ام رفتم اما ظهر وقتی قصد داشتم برای خرید از خانه بیرون بروم در راه پله ها با جنازه او روبه رو شدم. به دنبال اظهارات این مرد وی بازداشت شد.

خواهر کوچک فریبرز نیز از او شکایت کرد و گفت او از مدتها قبل به خاطر ارث و میراث با خواهرش اختلاف داشته و به همین خاطر هم او را کشته است.

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کرده بود برادر دیگر فریبرز از شکایت صرف نظر و اعلام گذشت کرد.ولی خواهر کوچک وی برای فریبرز قصاص خواست. به این ترتیب این مرد در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه متهم به دفاع پرداخت و گفت: من واقعا قصد کشتن Killing خواهرم را نداشتم. او به حمله کرد و موجب شکستن انگشتان دستم شد. من هم به خاطر عصبانیت او را هل دادم و کتک زدم.

در پایان آن جلسه هیات قضایی مرد سالخورده را به قصاص محکوم کرد اما این حکم در شعبه 24دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب رسیدگی به پرونده از سر گرفته شد و فریبرز دیروز بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در این جلسه که به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد خواهر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: برادرم با نقشه قبلی و به خاطر ارث و میراث خواهرم را کشت.به همین خاطر حاضرم تفاضل دیه را بپردازم تا فریبرز اعدام execution شود.اما برادر وی از خون خواهرش گذشت و اعلام رضایت کرد.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: خواهرم زن بدخلقی بود.او هیچ وقت ازدواج نکرده و با پدر و مادرمان زندگی می کرد.پروین بعد از فوت پدر و مادرمان در خانه آنها زندگی می کرد. خواهرم با رفتارهایش موجب شده بود همسرم از من جدا شود. همسر و فرزند معلولم هم در خانه ای دیگر زندگی می کردند و من به تنهایی در طبقه دوم خانه موروثی ساکن بودم.

وی ادامه داد: آن شب وقتی از بیمارستان به خانه برگشتم خواهرم بی دلیل شروع به داد و فریاد کرد. سعی کردم به او بفهماند حالم خوب نیست و از بیمارستان به خانه برگشته ام اما او آرام نبود وبا سنگ به سمت من حمله کرد.او می گفت چون دیروقت به خانه برگشته ام او را از خواب بیدار کرده و موجب بدخواب شدن او شده ام.

رفتارهای او باعث شدکنترل اعصابم را از دست بدهم و او را کتک بزنم. باور کنید برخورد سر او با میله های نرده موجب مرگ او شد. من از شدت عصبانیت او را رها کردم ولی ظهر روز بعد وقتی سراغش رفتم که جان سپرده بود.

با پایان دفاعیات این متهم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هواپیماهایی که در آسمان تصادف کردند! + تصاویر

فوری / خودکشی خونین و هولناک در اهواز / یک آتش نشان مصدوم شد

بی ناموسی در شورای روستایی مظفرآباد! / تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

شیفتگی 30 دختر به عکس سلبریتی جوان بی حیا / پلیس همدان ردیابی کرد

پای نماینده مجلس در برنامه زنده جنجال به پا کرد + تصاویر

جزییات ناگفته درباره اعدام محمد ثلاث / معاون جنایی دادستان به پمپئو پاسخ داد

وحشت در هواپیمای شخصی شکیرا !

بی حیایی کیم کارداشیان با 2 پسر مدرسه ای! / او دستگیر شد+عکس

تجاوز به سارا با اجازه شوهرش! + عکس

برسد به دست مادرزنم ! / متن نامه زن و مرد جوانی که دیروز با هم در تهران خودکشی کردند؟

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

 

کدخبر: 400971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟