مرد میان سالی که مدعی بود «ازدواج موقت پنهانی» زندگی اش را در آستانه نابودی قرار داده، وقتی فهمید که او چهارمین شاکی پرونده است، سرش را میان دو دستش گرفت و درحالی که این ماجرا را سزای اعمال خودش می دانست، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گفت: 30 سال قبل و در یک ازدواج سنتی دختر عمه ام را به عقد خودم درآوردم. آن زمان وضعیت مالی مناسبی نداشتم اما همسر مهربانم همانند کوهی تکیه گاهم شد تا سرمایه ای برای کسب و کار فراهم کنم این گونه بود که کارگاهی را راه اندازی کردم و زندگی توام با آرامش را ادامه دادیم.
من با کار و تلاش و حمایت های همسرم توانستم کارگاهم را توسعه بدهم و پیشرفت زیادی داشته باشم. بعد از دو سال خدا دختر زیباییبه ما هدیه داد که شیرینی زندگی مان را دو چندان کرد.
دخترم بسیار زرنگ و درس خوان بود و توانست با قبولی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.
درحالی که پسرم نیز دوره خدمت سربازی اش را می گذراند من هم تصمیم گرفتم در کارگاهم نیروهای جدیدی استخدام کنم و این آغاز ماجرای سیه روزی ام بود چرا که تحت تاثیر ظاهر آراسته و زیبایی خانم 33 ساله ای قرار گرفتم که در کارگاهم به عنوان منشی مشغول به کار شد. او هم از مهارت کار و هم از زیبایی و خوش بیانی قابل توجهی برخوردار بود. «افروز» در مدت کوتاهی توانست اعتماد مرا به خودش جلب کند.
به طوری که با چرب زبانی مرا خام حرف های پوچ و بی اساسش کرد و با ابراز عشق و علاقه از من خواست که او را به عقد موقت پنهانی خودم دربیاورم. این گونه بود که به صورت مخفیانه و بدون ثبت رسمی و محضری افروز را به خانه ای بردم و تمام وسایل مورد نیازش را نیز فراهم کردم از همان ابتدا خانواده افروز برای من کیسه دوخته بودند روزی برادر افروز برای گرفتن وام مرا به بانک برد تا ضمانتش را بکنم از سویی خواهر و پدر افروز نیز به بهانه هایی مبالغی از من به عنوان قرض گرفتند. با تمام این سرکیسه کردن ها باز هم به او و خانواده اش مشکوک نشدم تا این که 3 ماه از ازدواج ما سپری شده بود که روزی به منزل مشترکمان رفتم و حیرت زده خانه را خالی از لوازم زندگی دیدم افروز به طور پنهانی تمام وسایل منزل را با خود برده بود و پاسخ تماس هایم را نمی داد این بود که با پدرش تماس گرفتم او هم از همسرم هیچ اطلاعی نداشت. بعد از آن افروز با من تماس گرفت و با تهدید تقاضای پول کرد و گفت اگر پول درخواستی اش را نپردازم ماجرای ازدواجمان را به همه خانواده ام لو می دهد. او مدام با گوشی من و همسرم و حتی فرزندانم تماس می گرفت و من از ترس افشای این موضوع بر خودم می لرزیدم تا این که بالاخره همسرم به ماجرا پی برد و ... آن جا بود که با تحقیق از یکی از دوستان همسر صیغه ای ام متوجه شدم «افروز» به همراه مردی از منزلم فرار Escape کرده است وقتی از او شکایت کردم تازه فهمیدم که افروز به بهانه ازدواج موقت از 3 مرد دیگر هم اخاذی کرده و تحت تعقیب قرار دارد از سویی دیگر برادرش نیز اقساط وام را پرداخت نکرده و بانک مبالغ اقساط عقب مانده را از حسابم کسر می کند. با دیدن اوضاع و احوال خراب این خواهر وبرادر به سراغ پدرشان رفتم اما با دیدن وضعیت اسفبار وی که خانه اش را به پاتوق معتادان و خلافکاران تبدیل کرده بود به حال خودم تاسف خوردم چرا که متوجه شدم ا فروز و خواهرش مجبورند هزینه های مصرف مواد مخدر Drugs او را نیز تامین کنند و ...
شایان ذکر است به دستور سروان ولیان (رئیس کلانتری پنجتن) تحقیقات برای دستگیری زن 33 ساله آغاز شد.
ماجرای واقعی با همکاری پلیس Police پیشگیری خراسان رضوی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم عجیب قاضی برای مزاحم نوامیس مردم در نیشابور

جلال مهدی زاده را زنده زنده آتش زدند + عکس

حمله خرس به یک گورستان / او 20 مرده را خورد!

عکس تاسف برانگیز که وحید مرادی‌ را نشانه رفت! + عکس

مچ شوهرم را با یک دختر جوان در شرایط خیلی بد گرفتم! / این زن دست به قتل عام وحشتناک زد +عکس

دختر شهرستانی در دام شیطانی مرد بنگاه دار / نادر خودش همخانه ام شد!

نقشه کثیف مرد جوان برای خودنمایی

10 میلیون دادم تا لیلا دور از چشم زنم صیغه ام شود اما او به زنم گفت!

ووشوکار لرستانی غرق شد

راننده پراید مرا به زور به باغ متروکه در غرب تهران برد! + عکس

این دو جوان مرزن آباد چالوس را سیاهپوش کردند + عکس

راز جسد رها شده در پشت شمشادهای بزرگراه فتح تهران

هواپیماهایی که در آسمان تصادف کردند! + تصاویر

فوری / خودکشی خونین و هولناک در اهواز / یک آتش نشان مصدوم شد

بی ناموسی در شورای روستایی مظفرآباد! / تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

شیفتگی 30 دختر به عکس سلبریتی جوان بی حیا / پلیس همدان ردیابی کرد

پای نماینده مجلس در برنامه زنده جنجال به پا کرد + تصاویر

جزییات ناگفته درباره اعدام محمد ثلاث / معاون جنایی دادستان به پمپئو پاسخ داد

 

کدخبر: 400768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟