سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس Police آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌های مقابله با مجرمان و اخلالگران اقتصادی و نا امن کنندگان بازار Store ارز طی یک اقدام تخصصی از تخلف ارزی یک شرکت تجاری مطلع و بلافاصله موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، ۳ نفر که باهم نسبت فامیلی دارند با ثبت یک شرکت تجاری، در یکی از بانک‌های استان، حساب‌های اعتباری در قالب قرارداد‌های جعاله و اسناد ارزی افتتاح و سپس به منظور وارد کردن اقلام مختلف صنعتی، تسهیلات ارزی به مبلغ ۸۹۴ میلیارد ریال از بانک مزبور دریافت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: مسئولان این شرکت پس از اخذ تسهیلات، هیچ گونه اقدامی درخصوص بازگرداندن بدهی خود به بانک در مدت تعیین شده نکرده و اوراق سبز را مبنی بر اینکه اقلامی وارد کشور شده باشد نیز ارائه نداده و همچنین از آدرس‌هایی که به نام شرکت ثبت شده نیز تغییر مکان داده بودند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به دریافت تسهیلات ارزی و فروش آن‌ها به قیمت آزاد در سطح بازار اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: اعضای این باند پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره، راهی زندان Prison شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: شرکت‌هایی که به منظور وارد کردن اجناس خارجی اقدام به اخذ تسهیلات ارزی به قیمت دولتی کرده و هیچ جنسی وارد نکنند یا اجناس را با قیمت ارز آزاد به فروش برسانند، از سوی پلیس تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و با این گونه مجرمان و متخلفان با قاطعیت برخورد می‌شود.

سردار معصوم بیگی، به تمام شرکت‌هایی که با ارائه اسناد صوری قصد دریافت تسهیلات ارزی و فروش آن‌ها به صورت اسکناس در بازار ارز دارند، هشدار داد و تاکید کرد: در این خصوص تیم‌های ویژه‌ای در پلیس آگاهی استان تشکیل شده و با افرادی که بخواهند از شرایط اقتصادی کشور سوء استفاده کنند و آرامش بازار را برهم بزنند، به طور قاطع برخورد می‌کنیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مائده هژبری اعتراف به اشتباه کرد/ دیگر نمی رقصم! +عکس

طناب دار دور گردن اعدامی انداخته شد اما او زنده ماند!

خواننده پاپ اعدام می شود! / 5 دختر روی ادعاهایشان پافشاری می کنند!

مرد جوان هر شب با اسلحه سراغ زن همسایه می رفت و از او تمکین می خواست + فیلم

درگذشت جلال سینمای ایران شایعه بود! / من زنده ام! + فیلم

تجاوز به 10 زن و دختر جوان در برابر دوربین مخفی / شهرام دستگیر شد

فوری/ ترامپ ایران و روحانی را تهدید کرد

این دختر توسط شاه به شیخ نشین ها هدیه شد! +تصویر

3 مرد و 4 زن کودکان خیابانی را برای تجاوز خرید و فروش می کردند+عکس

زنان تنها وقتی در را باز می کردند 4 مرد را می دیدند! / در گرگان رخ داد

چه بلایی سر معصومه و سمیرا در ویلا آمد / 8 مرد به من رحم نکردند

ستوان کثیری را می شناسید؟ / او در ارس چه کرد؟! + جزییات

داماد قبل بله شنیدن از عروس اقرار وحشتناکی کرد + عکس

ماجرای کت و شلوار مارکدار معتادان خیابانی تهران!

 

کدخبر: 400382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟