این مرد می خواهد معشوقه زن جوانش اعدام شود + عکس دادگاه تهران

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از 3سال قبل به دنبال تماس همسایه ها با پلیس Police و شکایت از بوی تعفنی که از خانه زن تنها درتهرانپارس به مشام می رسید در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پلیس وقتی به خانه این زن رفت و با جنازه متعفن وی روبه رو شد. شواهد نشان می داد این زن خفه شده شده است. یکی از همسایه ها به پلیس گفت: مردان زیادی به خانه این زن رفت و آمد داشتند. چند روزی بود زن جوان را ندیده بودیم. به همین خاطر گمان می کردیم به سفر رفته است اما بوی تعفن موجب شد به ماجرا مشکوک شویم و پلیس را مطلع کنیم.

ماموران به تحقیق پرداختند و دریافت زن جوان پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می کرده و با خانواده خودش هم قطع رابطه کرده بودند.

پلیس در نخستین گام از بررسی ها به بازجویی از همسر سابق قربانی پرداخت. این مرد گفت: من و مریم چند سال قبل با عشق و علاقه به هم ازدواج کردیم اما اختلاف های زندگی مان آنقدر زیاد بود که با داشتن یک فرزند تصمیم به جدایی گرفتیم.من سرپرستی پسرم را به عهده گرفتم و ما از هم جدا شدیم. فرزندم گاهی اوقات برای دیدن مادرش به خانه او می رفت. من هیچ خبری از مریم نداشتم تا اینکه شنیدم در خانه اش کشته شده است.

پلیس در تحقیقات بعدی به رابطه زن جوان با یک مرد غریبه پی برد و وی را بازداشت کرد. حسن 36 ساله گفت: من به واسطه دوستانم با مریم آشنا شدم. من گاهی اوقات به خانه او می رفتم و در قبال پرداخت پول با او رابطه داشتم. آخرین بار با او تماس گرفتم تا به دیدنش بروم اما پاسخ نداد.

در حالی که حسن همچنان منکر دست داشتن در قتل Murder زن جوان بود برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وی دیروز به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد و به بیگناهی اش اصرار کرد. ولی همسر سابق مریم که قیم فرزند اوست برایش حکم قصاص خواست.

در پایان جلسه قضات دادگاه پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه دادند.به این ترتیب قرار شد تا همسر سابق مریم تا یک ماه آینده 50 نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کند و بعد از برگزاری مراسم قسامه برای متهم حکم قصاص صادر شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

4 دختر ایتالیایی تاجر ایرانی را از اعدام نجات دادند!

پرسه زنی رئیس شورا در خانه های فساد لو رفت! + تصویر

درخواست کمک پدر طاها برای نجات زندگی پسر 2 ماهه اش + عکس

قتل رفیق در بزم مستانه در انتهای مجیدیه+ عکس

فیلم زنده کردن مرده توسط پیامبر خودخوانده

فیلم هنگام جزغاله شدن مرد جوان در خیابان/ او به کابل فشار قوی دست زد!/16+

وقتی با رحیم ازدواج کردم نمی دانستم او با خاله مجردش ارتباط صمیمی دارد!

اقدام عجیب یک کودک ربا / او نیمای 5 ساله را در تهران به گردش برد + عکس و فیلم گفتگو اختصاصی

حمله کثیف 2 موتور سوار ساعت به زن جوان آبادانی / 2 بامداد رخ داد

همسر داوطلب مجلس شورای اسلامی اسرائیلی بود! + تصویر

آزار دختر 15 ساله در برابر چشمان بازیگران صحنه تئاتر / پیرمردهای کثیف پارک دستگیر شدند

ارتباط وحشتناک دختر جوان با روح سرگردان + فیلم 16+

درخواست کثیف معلم از دانش آموز در رختکن استخر +عکس

حکم اعدام برای جوانی که دختر 7 ماهه را آزار داده بود + عکس

 

کدخبر: 400369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟