اعدام و 144سال زندان  برای شکارچی پسران تهرانی+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ایمان 26ساله از دی ماه سال 96 با نقشه از پیش طراحی شده پسربچه های 11 تا 15ساله را فریب می داد و آنها را به بهانه کمک در جابه جایی گلدان های خانه مادر بزرگش سوار ماشین یا موتور می کرد .این متهم قربانیان نوجوان را با خود به کانال سرپوشیده آب در حوالی خیابان اردیبهشت شمالی می برد و آنجا آزار می داد .وی که یک سابقه کیفری نیز در پرونده اش دارد پس از مصرف شیشه ،نقشه های شیطانی اش را اجرا می کرد و با تهدید چاقو از قربانیان نوجوان می خواست تا در این باره به کسی حرفی نزنند.

وی یک هفته قبل در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد. در جلسه دادگاه 8شاکی نوجوان از 11شاکی حضور داشتند.ایمان به اتهام تجاوز Rape به عنف و آدم ربایی از خود دفاع کرد و گفت فقط چند نفر از پسران نوجوان را آزار داده است و منکر آدم ربایی شد.

دیروز قضات دادگاه پس از یک هفته مشورت و با توجه به مدرک های موجود در پرونده ،ایمان را به اعدام execution و 100 ضربه شلاق Whip به خاطر آزار و اذیت و در مجموع 144سال زندان Prison یعنی شش بار 24سال زندان به خاطر ربودن شش شاکی نوجوان محکوم کرد.

ماجرا چه بود؟

ایمان بعد از هر بار مصرف شیشه ،افکار شیطانی به ذهنش خطور می کرد و به بهانه جابه جا کردن گلدان های خانه مادر بزرگش پسربچه ها را در راه مدرسه با موتور یا ماشین می ربود و به مخفیگاهش که یک کانال آب سرپوشیده بود می کشاند. او قربانیان نوجوان را با تهدید چاقو مجبور می کرد تا تسلیم نیت شومش شوند.

وی به دروغ به پسران نوجوان می گفت که با برادر کوچکش کتک کاری کرده اند و برادرش با چوب به کمر آنها زده است.او از قربانیان نوجوان می خواست تا آثار کبودی خیالی را که روی کمرشان است به او نشان دهند و به این ترتیب آنها را آزار می داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

شکار موش توسط زنبور! + تصویر

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

فوری / زلزله شدید کرمانشاه / بازگشت وحشت بین مردم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

 

کدخبر: 400017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟