قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، اولین روزهای سال 97 بود که خبر شوکه کننده ای مربوط به قتل و آزار و اذیت دختر بچه ای در مشهد همه را شوکه کرد.

میوه فروش 41 ساله که دارای 3 فرزند خردسال است در اعترافاتی هولناک به قتل فجیع و آزار و اذیت دختر شش ساله ای به نام «ندا» در مشهد اعتراف کرد و بدین ترتیب ماجرای ستایش رنگ تکرار گرفت.

در صحنه جنایت چه گذشت؟

قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و کارآگاهان پلیس خراسان رضوی در محل وقوع جنایت حضور یافتند و میوه فروش جنایتکار در بازسازی صحنه قتل شرح داد که چگونه دختربچه 7 ساله را با فریب و نیرنگ به اسارت خود درآورده و پس از تعرض خفه‌اش کرده است. ابتدا بازپرس جنایی در محل واقعه به وی تفهیم اتهام کرد و آنگاه متهم در پاسخ به پرسش‌های قاضی گفت: شب مقداری شیشه خریده و مصرف کرده بودم و قرار بود به میهمانی بروم. خانه مادرزنم دعوت داشتیم. پیش‌تر همسرم با بچه‌ها به این میهمانی رفته بودند و من هم پس از آنها از منزل بیرون آمدم. در حال قدم زدن در کوچه چشمم به این دختربچه افتاد و بعد نقشه‌ای به سرم زد. داشت می‌رفت تا برای منزل‌شان از نانوایی نان بخرد. به او گفتم با من بیا تا غذا برای خانواده ات ببری و با این بهانه او را به داخل خانه کشاندم.

وقتی کارم تمام شد می‌خواستم رهایش کنم که برود اما گفت شکایتم را به پدرش خواهد کرد. با این حرف ترسیدم دستگیر شوم و به فکر کشتن Killing او افتادم و در حالی که زیر دست هایم تقلا می‌کرد چند دستمال کاغذی را به زور توی دهانش فرو بردم و با یک دست دماغش را گرفتم و با دست دیگرم به دهانش فشار آوردم تا دستمال‌های کاغذی در گلویش فشرده شود. پس از آنکه خفه‌اش کردم هر دو لنگه کفش‌هایش را به روی پشت بام مغازه همسایه کناری انداختم. بعد جسدش را داخل یک گونی انداختم و چند کوچه بالاتر در محل خلوتی رها کردم. نان‌هایش را که خریده بود توی یک ساک پلاستیکی قرار داشت که ساک را هم روی پشت بام انداختم و بعد به میهمانی رفتم. متهم که میوه فروش سر همان کوچه بود در مدت یک ساعت جزئیات جنایتی را که مرتکب شده بود شرح داد و با اظهار ندامت و پشیمانی از این جنایت ادامه داد: من سابقه خلافی ندارم و نمی‌دانم چه شد که مرتکب چنین جنایتی شدم.

قاتل ندا پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی به اعدام محکوم شد که پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور این جنایتکار شیطان صفت فردا صبح به دار مجازات آویخته خواهد شد.

محمد حسین چگونه توسط قاتل مارمولک نشان کشته شد ؟

اوایل اردیبهشت ماه جوان 27 ساله معروف به قاتل مارمولک نشان که پسر 10 ساله مشهدی را با قساوت و بی رحمی به قتل رساند.

«سجاد-ر» پرایدسواری که پنجم اردیبهشت با ربودن کودک 10 ساله مشهدی، وی را به طرز وحشتناکی در جاده فرعی شهرک صنعتی مشهد به قتل رساند.

 این مرد در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی تجاوز و قتل محمدحسین را به گردن گرفت و به اعدام محکوم شد که فردا صبح همزمان با قاتل ندا کوچولو اعدام خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

شکار موش توسط زنبور! + تصویر

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

فوری / زلزله شدید کرمانشاه / بازگشت وحشت بین مردم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

کدخبر: 399737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟