شلیک مستقیم و مرگبار مامور پلیس تهران به پسر نوجوان در پارک + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، این شلیک تابستان سال 95 در یک پارک جنگلی در حاشیه تهران رخ داد که طی آن امیر 16ساله مورد اصابت یک گلوله قرار گرفت و در راه بیمارستان جان سپرد.

مامور پلیسی که به وی شلیک کرده بود در بازجویی ها گفت: من و همکارانم برای اجرای طرح پاکسازی پارک از معتادان و مواد فروشان به پارک جنگلی اعزام شده بودیم. به محض ورود ما به پارک، معتادان و مواد فروشان همگی فرار Escape کردند ولی چند نفر به سمت ما حمله ور شدند. آنها اسلحه در دست داشتند و من برای دفاع از خودم و همکارانم ناچار به شلیک تیر هوایی شدم. چون قسمتی از پارک سنگلاخ بود پایم سر خورد و احتمالا در حال افتادن به زمین تیر از اسلحه ام به مقتول شلیک شده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد تیر به صورت مستقیم به پسر نوجوان شلیک شده است برای مامور پلیس Police کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. سپس پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای مامور پلیس حکم قصاص خواستند.

پدر قربانی گفت: پسرم دو هفته قبل از این ماجرا همراه دوستانش برای کار به تهران آمده بود. قرار بود کار مناسبی پیدا کند و در تهران ساکن شود اما بی دلیل در پارک کشته شد. پسرم همراه دوستانش برای تفریح به پارک رفته بود. او معتاد Addicted یا مواد فروش نبود ولی وقتی به قتل Murder رسید به دروغ به ما گفتند پسرم مواد فروشی می کرده است.

سپس مامور پلیس که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت. وی منکر شلیک شد و گفت: وقتی به پارک جنگلی رسیدیم جمعیت زیادی آنجا حضور داشتند. ما تعدادی از معتادان و مواد فروشان را دستگیر کردیم. همکارانم از پسرنوجوان مواد گرفته بودند به همین خاطر او هم بازداشت شد. چون زمین پارک لیز و سنگلاخ و حرکت کردن روی آن سخت بود من فقط چند تیرهوایی شلیک کردم. هیچ کدام از تیرهای شلیک شده از اسلحه من با مقتول برخورد نکرده است. نمی دانم او چطور کشته شده است.

در پایان دفاعیات این متهم قضات دادگاه وارد شور شد ند و حکم بازداشت وی را صادر کردند تا طی چند روز آینده درباره این پرونده اظهار نظر کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

حکم اعدام برای ملکه زیبایی + عکس

قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از 14 سالگی با نادر بودم!

جزئیات حمله تروریستی مریوان از زبان فرمانده سپاه کردستان

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا پلیس را شوکه کرد

ناگفته های تلخ از دادگاه متهم ردیف اول پرونه ثامن الحجج + عکس

احسان علیخانی انگشتش را به سوی بانک مرکزی نشانه رفت / آخرین دفاع خارج از دادسرا

این دختر 33 ساله تحت سلطه شیطان بود! +عکس

گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! + فیلم

جراحی زیبایی یک زن برای دفن شدن با چهره زبیا هنگام مرگ+عکس

این زن از یک روح باردار شد! +عکس

مردی در روز زن نامزدش را کشت و خونش را مکید+عکس

مرگ مرموز دختر 17 ساله در آخرین قرار ملاقات + عکس

وقتی نقشه وقیحانه زن صیغه ایم را هنگام سفر فهمیدم خشکم زد+ عکس

جراحی اشتباه به خاطر تشابه اسم در یک بیمارستان تهران!

 

کدخبر: 399677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟