سردار سید جعفر حسینی، گفت: در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل مبادی ورودی و شناسایی توزیع کنندگان طی یک هفته گذشته در سطح استان، ۴۵۰ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلوگرم حشیش، ۳۳ کیلوگرم هروئین و ۲۲ کیلوگرم مرفین کشف شد.

وی افزود: طی این مدت ۷۴ قاچاقچی، توزیع کننده، حمل کننده و نگهدارنده دستگیر و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان کشف شد.

سردار حسینی از جمع آوری بیش از ۵ هزار معتاد Addicted متجاهر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: علاوه بر این بیش از ۵ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر Drugs در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۰۲ درصد افزایش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی یکی از اولویت‌های مهم پلیس Police استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل این معضل بزرگ خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان اشاره و تصریح کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل "حصار"، "مهدی آباد" و "ملک آباد" با برنامه ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

سردار حسینی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

قلعه «محمود خاوری» اختلاس گر بزرگ در کانادا +عکس

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

قتل وحشیانه مرد مسلمانی که به ترامپ مدال افتخار داده بود + عکس

صدور حکم در پرونده اسیدپاشی اصفهان بدون دستگیری حتی یک متهم

قتل اولین مسافرکش زن در تهران / او را به پارک چیتگر بردند! + عکس

اقدام گستاخانه 3 مرد با پسر 12 ساله

وحشت عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

انتقام عجیب زن حسود از نامزد قبلی شوهر در ایلام

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

آزار وحشیانه زن 19 ساله در برابر چشمان کودک خردسالش

درگیری در فینال کشتی / هواداران در گرگان به جان هم افتادند

مرگ دردناک یک مرد حین ضبط موزیک ویدئو + فیلم

کدخبر: 398702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟