به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس Police فتای ایلام رفت و از انتشار عکس‌های شخصی و خصوصی‌اش در اینستاگرام Instagram از سوی فردی ناشناس خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتای ایلام  گفت: شاکی از انتشار تصاویر خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام که باعث هتک حیثیت و مزاحمت برای وی شده بود شکایت کرد و موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی، زن جوانی که عامل انتشار تصاویر بود ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد وی در بازجویی‌ها به جرم Crimeخود اعتراف کرد.

متهم در ادامه تحقیقات عنوان کرد، همسرم قبلاً خواستگار این دختر بوده و به همین دلیل به وی حسادت کردم. با استفاده از روابط خانوادگی و فامیلی به تصاویر خصوصی وی دسترسی پیدا کرده و با ساخت صفحه‌ای در اینستاگرام، با انگیزه تسویه حساب شخصی و هتک حیثیت اقدام به انتقام‌جویی کردم.

رئیس پلیس فتای ایلام به همه کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود جدیت داشته و از در اختیار قرار دادن آنها به دیگران حتی نزدیکان خود خودداری کرده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنند چرا که این امر زمینه را برای سوء‌استفاده‌ افراد فرصت طلب ایجاد می‌کند.

 

کدخبر: 398642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟