دستگیری 4 اوباش مجازی تهران پس از قتل وحید مرادی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه اجرای دومین مرحله از طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس گفت: در طرح برخورد با اراذل و اوباش ۲۳۸نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که ۵۰ نفر زیر سن ۱۸ سال بودند. اتهام این‌ افراد چاقو کشی و تشویش اذهان عمومی و عربده کشی بود. در این عملیات ۱۱۷قهوه خانه، ۶۲ باشگاه بدن سازی و ۴۸ بوستان پاکسازی شدند.
رئیس پلیس تهران بزرگ درباره سلطان سکه و دستگیری عوامل جدید این باند، توضیح داد: در این رابطه وحید مظلومین دستگیر شده و ۱۷نفر از اعضای باندش احضار شده اند و پرونده‌ای کامل از اتهامات ایشان تهیه و تدوین شده است. تیم‌های پلیس Police آگاهی به صورت شبانه روزی در حال جمع آوری مدارک و مستندات در باره این پرونده هستند. پسر این متهم و خودش در پلیس آگاهی است و متاسفانه تعدادی از آن‌ها جزو افرادی هستند که در بهمن ماه دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: در بین دستگیر شدگان امروز چهار نفر دستگیر شدند که پس از قتل وحید مرادی اقدام به کری خوانی‌های اینترنتی برای دیگر اراذل و اوباش می‌کردند، همچنین چند نفر از عاملین درگیری‌های مسلحانه در شرق تهران شناسایی و دستگیر شدند.
رحیمی گفت: اراذل و اوباش معروف و سابقه دار زیر ذره بین پلیس هستند و همه آن‌هایی که شبانه اقدام به تخریب عوامل عمومی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. اراذل و اوباش سطح یک و دو کاملا رصد می‌شوند و تحرکاتی ندارند و دستگیر شدگان در طرح امروز سطح سه هستند.
وی درباره آخرین وضعیت بازار Store سکه و ارز گفت: 50نفر از خریداران عمده سکه در دست پلیس هستند و ۳۵شرکت موبایلی هم پرونده های تخلفاتشان در دست پلیس است و سه بازپرس به صورت ویژه در این پرونده ها دخالت دارند و به پلیس کمک می کنند. همه چیز تحت کنترل است، ولی همچنان یک عده در بازار سکه و طلا تحرکاتی را انجام می‌دهند، ولی در زمینه دلار همکارانم در محل‌ها حضور دارند و در بازار تهران کنترل‌های نامحسوس دارند و همه حرکات خزنده تحت کنترل است. مسئولیت برقراری امنیت و نظم بر عهده پلیس است و وظیفه پلیس است تا در کمترین زمان ممکن در محل مورد نیاز حضور داشته باشند امکان ندارد تماسی با پلیس برقرار شود و در اسرع وقت به آن رسیدگی نشود.
رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: طرح پلیس برای برخورد با دور دور‌های شبانه ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

شکارچی زنان مشهد یک زن بود

دردسر حرف های خلبان مردودی در فضای مجازی / پلیس فتا رسیدگی کرد

مزاحمت های زشت یک نماینده انگلیسی برای دو دختر او را رسوا کرد

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

کدخبر: 398220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟