«سرهنگ جوادصفایی»رییس پلیس Police آگاهی البرز درجمع خبرنگاران گفت: 6 تیر طبق گزارشی مبنی بر قتل Murder یک کارگر 45ساله با سلاح گرم در یکی از دامداری های نظرآباد،رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرارگرفت و تحقیقات اولیه نشان داد که مقتول ساعت 43 دقیقه بامداد 6تیردر حال تعویض لباس در محل کار خود توسط فردی نقابدار با شلیک گلوله کشته شده است.

سرهنگ صفایی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران و اقدامات پلیسی، قاتل The Murderer که به شهرستان گرمسار متواری شده بود شناسایی و پس از 72 ساعت تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

وی گفت: متهم پس ازدستگیری به جرم Crime خود مبنی بر قتل این فرد با انگیزه سرقت Stealing اعتراف کرده است. رئیس پلیس آگاهی البرز از شهروندان خواست به منظور پیشگیری و ایجاد امنیت نسبت به نصب دوربین های مداربسته اقدام کنند.

دستگیری باند4نفره موبایل قاپ با بیش از 50فقره سرقت

سرهنگ صفایی با اشاره به دستگیری یک باند چهارنفره موبایل قاپ و کشف بیش از ۵۰ فقره سرقت در توضیح این مسئله گفت: این باند با پرسه زنی در شهر وارد خیابان های پرترافیک شده و خلاف جهت خودروها حرکت می کردند و موبایل شهروندانی که در حال صحبت بودند و یا گوشی خود را در جلوی ماشین و معرض دید گذاشته بودند، به سرقت برده و متواری می شدند.

وی به نوع دیگری از سرقت توسط این باند اشاره کرد و گفت: سارقان توسط یک موتور سیکلت در لابه لای خودرو ها حرکت و موبایل شهروندان را سرقت می کرده و موتور سیکلت دیگر مانع تعقیب شهروندان می شد.

سرهنگ صفایی افزود:سارقان از چند باک با رنگ های مختلف بر روی موتور سیکلت خود استفاده می کردند تا مورد شناسایی قرار نگیرند. وی با اشاره به اینکه موتور سیلکت های مورد استفاده سارقان دارای پلاک بوده اما به واسطه زنجیری که به پشت آن وصل کرده بودند، قابل مشاهده نبود، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موتور سیکلت هایی که پلاکشان مشخص نیست، موارد را به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه سارقان اقدام به دریافت سیم کارت با مدارک سرقت شده می کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از ۵۰ فقره سرقت کشف شد.

سرقت از خودروها در شمال غرب کرج

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: از اوایل خرداد سرقت از داخل خودرو در شمال غرب کرج افزایش داشت که موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و موران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت لوازم داخل خودرو شدند. سرهنگ صفایی با بیان این که این باند توسط سیم مفتولی در ساعات پایانی شب اقدام به باز کردن در خودرو ها می کردند افزود: آنها به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کرده، مالباختگان نیزشناسایی شدند و لوازم های سرقت شده بیشتر ضبط، فلش و باند بوده است.

وی از شهروندان خواست تا خودرو های خود را در نقاط کور و تاریک پارک نکنند و حتما از دزدگیراستفاده کنند و همچنین اشیاء قیمتی را جلوی دید قرار ندهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

استفاده از فلفل قرمز برای جلوگیری از خیانت مردان!+عکس

فیلمبرداری از مراکز فرماندهی ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه ایران + فیلم

ارتباط جنسی دختر زیبا با ببر نر / دیگر به هیچ مردی فکر نمی کنم!+ عکس

واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

دکتر محمد نسیم به قتل رسید + عکس

اعدام برای مرد شیطان صفت / او دخترانی که لباس قرمز می پوشیدند تجاوز می کرد + جزئیات

فیلم برداری زن رمال از همخوابی عروس و داماد / او می خواست با داماد ارتباط جنسی داشته باشد +عکس

14 ساله بودم که توسط پسر همسایه باردار شدم / 8 سال بعد انتقام گرفتم! + عکس

تجاوز به زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموزان در زنگ تفریح + عکس

ناگفته های یکی از دختران ایرانشهری از تجاوز گروهی به او در یک خانه

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

تجاوز وحشیانه به یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

 

کدخبر: 396347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟