به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اردشیر نادری، رئیس کلانتری 161 ابوذر در توضیح این خبر گفت: ساعت 17:10 روز 15 تیر ماه جاری بود که ماموران تجسس کلانتری 161 ابوذر در جریان گشت زنی های خود به پرایدی با سه سرنشین مشکوک می شوند که در کنار یک خودروی پراید دیگر پارک شده بود. با توجه به این موضوع، سرنشینان پراید که متوجه حضور پلیس شده بودند از محل متواری می شوند و پلیس به تعقیب و گریز با متهمان می پردازد تا اینکه با توجه به شناسایی یکی از سرنشینان که از سابقه داران منطقه بود، به خودروی مذکور دستور ایست داده می شود اما آنان از دستور توقف سرپیچی می کنند و همچنان با سرعت تمام از پلیس دور می شوند. 
این مقام انتظامی با تشریح عملیات دقیق پلیس Police برای این سه متهم در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهمان به دستور ایست ماموران تجسس کلانتری بی توجه بودند و همین طور مسیر خود را با سرعت تمام می رفتند سه شلیک هوایی صورت گرفت که متهمین توجهی نکردند و در ادامه پنج تیر به سمت پشت خودروی متواری شلیک شد که بالاخره یکی از تیرها به لاستیک جلویی خودرو اصابت نمود و با این تفاسیر متهمان از فرار Escape بازماندند. 
وی افزود: هنگام فرار متهمان اقدام به پرتاب اشیا و بسته هایی به بیرون از ماشین خود کرده بودند که بنابر تجسس های ماموران کلانتری بعدا یک بسته 240 گرمی حشیش از بسته های پرتاب شده به بیرون از خودرو کشف شد. 
نادری در ادامه گفت: پس از متوقف شدن خودرو سرنشین سمت شاگرد خودرو قصد فرار داشت که با اقدام سریع ماموران او نیز بازداشت و به کلانتری 161 ابوذر برای انجام تحقیقات بیشتر دلالت داده شد. 
رئیس کلانتری 161 ابوذر در انتهای این خبر عنوان داشت: جراحت کوچکی در اثر تعقیب و گریز پلیسی، روی پای یکی از متهمان ایجاد شده بود که ماموران سریعا او را به بیمارستان انتقال دادند تا اقدامات درمانی برای او انجام شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل هولناک جلیل بخشی استاد دانشگاه + عکس

خرید و فروش دختران کم سن برای دلالی های شوم + جزییات

اندام بریده انسان را در این بازار می فروختند! + عکس های تاریخی

این عکس پر از چاپلوسی رییس دانشگاه آزاد ساوه را برکنار کرد ! + جزییات

خوش شانسی عروس و داماد با نجات از مرگ در جشن عروسی! + تصویر

ناظم منحرف در دادگاه: قصدم فقط شوخی با شاگردها بود!

قتل فجیع مرد بی حیا توسط زن جوان و دو همدستش + عکس

روحانی ایرانی که به آخوند چینی معروف است! + عکس

نقشه کثیف 2 برادر نوعروس برا خواستگار آشنا در ورامین+عکس

ناگفته هایی درباره کیمیای 7 ساله که بارها توسط ناپدری آزار دید + عکس

مرگ مرموز دختر و پسر جوان در خانه مجردی !

دلیل عجیب قتل فرزانه در خانه شهناز خانم! / در همدان رخ داد

عجیب ترین وصیت نامه شوهر راضیه / دوستم عاشقت است با او ازدواج کن!

" ه . ک" دستور قتل وحید مرادی را از بیرون زندان صادر کرد؟! / "ه . ک "کیست؟! + تصاویر

زنم در فیلم ناجور بی حیایی می کند! / مجید از سمیه شکایت کرد!

کدخبر: 396114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟