اولین عکس ها  از قبر وحید مرادی / اشتباه بزرگ وحید در زمان قتل چه بود؟ + تصاویر

به گزارش رکنا، پس از قتل Murder وحید مرادی دوستان و هواخواهان او در فضای مجازی اقدام به تهدید قاتل The Murderer وحید مرادی و یک نفر دیگر به نام "ه.ک" کردند.

ه.ک کیست؟

ه.ک شرور سابقی است که حالا چند سالی می شود دست از شرارت برداشته و زندگی آرامی را سپری می کند، "ه. ک" دوست قدیمی وحید مرادی بود که در ماه های اخیر میانشان به دلایل مختلفی شکراب شده بود. وحید مرادی در مصاحبه ای که چندوقت پیش در زندان Prison با شبکه مستند انجام داده بود، متلک هایی را  به او انداخت. به همین دلای،ل بسیاری از دوستان وحید مرادی اعتقاد دارند دستور قتل وحید مرادی از بیرون زندان توسط "ه.ک" صادر شده است. وحید مرادی و این شخص بنا به دلایل شخصی با هم اختلاف داشتند تا اینکه با قتل وحید مرادی انگشت اتهامات به سوی "ه.ک" گرفته شد.

اتفاقاتی که پس از قتل وحید مرادی افتاد

دوستان وحید مرادی هرکدام در فضای مجازی به خانواده وی تسلیت گفتند و برخی از آنها قاتل وحید را به نوعی تهدید کردند. این تهدید ها در فضای مجازی آنقدر دنباله دار شد که سردار رحیمی رییس پلیس Police پایتخت به هواخواهان وحید مرادی هشدار داد که اگر اقدام به شرارت و نظم عمومی را برهم بزنند پلیس به شدت با آنها برخورد خواهد کرد. در ادامه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که برادر حسین گودرزی جوانی که به دست وحید مرادی به قتل رسیده بود را نشان می داد که از قتل وحید مرادی ابراز خوشحالی کرده است.

شب گذشته چند تن از دوستان وحید مرادی سر خاک او رفتند و فیلم و عکس هایی از شب دوم قبر وحید مرادی را پخش کردند.

دوستان و طرفداران وحید مرادی شب اول و دوم قبر وحید مرادی، او تنها نگذاشتند و امین آقا فرزانه بچه محل معروف وحید مرادی در ویدئویی از همه دوستان وحید تشکر کرد.

تشریح لحظه قتل توسط شروری دیگر

در فیلمی دیگر که در فضای مجازی منتشر شده است شرور با سابقه ای به تشریح لحظه قتل وحید مرادی پرداخت و به نقل از چند تن از دوستانش که در زندان رجایی شهر کرج شاهد درگیری بودند گفت: وحید در حیاط زندان در حال هواخوری بود که چند نفر حالا نمی دونم دنبال امتیاز گرفتن یا  از جایی خط گرفته بودند به وحید مرادی گیر دادند که درگیری همونجا شروع میشه و وحید با عصا با اونا میجنگه، وحیدم سریع رفت تیزی خودشو برداشت و با چند نفری از دوستاش رفت تو سالن یک به اونا درگیر شد. اشتباه وحید این بود که از دوستاش جدا شد و تا آخر سالن یک تنهایی رفت، سالن یکی ها همه با همن دیگه و اینم اشتباه دوم وحید بود، در همون لحظه بود که وحید مرادی تنها موند و اونا چند نفری وحید مرادی رو مفت بری کردند.

وحید مرادی که در چند سال گذشته به خصوص چند ماه قبل هرازچندگاهی به دلیل شرارت هایی که انجام داده بود تیتر روزنامه و خبرگزاری ها می شد حالا دیگر به خواب ابدی رفت و نشانی از آن گنده لات محله 13 آبان نیست.

وحید مرادی

Capture3

-2018-07-05-10-26-44

32

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

به بدن این دختر زیبا هیچ کس نمی تواند دست بزند! + عکس

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!

همبرگر با گوشت زن مرده / این مرد جسد زنان جوان را می خرید! + عکس

طوطی سخنگو راز ارتباط پنهانی شوهرم با خدمتکار زن را لو داد!

دستور توزیع لوازم ضد بارداری در مدارس دخترانه + عکس

استفاده از فلفل قرمز برای جلوگیری از خیانت مردان!+عکس

فیلمبرداری از مراکز فرماندهی ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه ایران + فیلم

ارتباط جنسی دختر زیبا با ببر نر / دیگر به هیچ مردی فکر نمی کنم!+ عکس

واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

اعدام برای مرد شیطان صفت / او دخترانی که لباس قرمز می پوشیدند تجاوز می کرد + جزئیات

فیلم برداری زن رمال از همخوابی عروس و داماد / او می خواست با داماد ارتباط جنسی داشته باشد +عکس

تجاوز به زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

ناگفته های یکی از دختران ایرانشهری از تجاوز گروهی به او در یک خانه

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

تجاوز وحشیانه به یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

کدخبر: 395922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟