رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی جزییات دستگیری سارق سابقه دار محله غیاثی را تشریح کرد.

سرهنگ سعید لشینی درباره جزییات این خبر گفت: ساعت ۳ بامداد روز چهارشنبه مأموران گشت خودرویی کلانتری ۱۱۴ در خیابان ۱۷ شهریور به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک می‌شوند که پس از استعلام از مرکز پیام کلانتری مشخص می‌گردد چند روز گذشته در منطقه فشم به سرقت Stealing رفته است. بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می‌دهد، ولی راننده به همراه یک نفر سرنشین که در خودرو حضور داشت متواری می‌شوند. مأموران با مشاهده فرار Escape آنان شروع به تعقیب می‌کنند و در خیابان سرچشمه ۶ تیر هوایی به سمت خودرو شلیک می‌کنند و لی به فرار خود ادامه که در انتهای خیابان، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد و پس از ایراد خسارت به سمت مولوی ادامه مسیر می‌دهند که مأموران نیز به تعقیب آنان پرداخته که پس از تعقیب و گریز در مولوی و شوش نهایتاً در خیابان بعثت به سمت امام علی افسر گشت دو تیر به چرخ جلو سمت شاگرد شلیک که خودرو متوقف شد .

وی تصریح کرد: راننده و سرنشین پس از پیاده شدن از خودرو متواری می‌شوند که پس از دو کیلومتر دویدن در بزرگراه امام علی، سرنشین دستگیر می‌شود و در بازرسی از خودرو تعداد ۴ کامپیوتر خودرو‌های ۲۰۶ و ۴۰۵، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوئیچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف شد.

رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی ادامه داد: پس از انتقال سرنشین به نام امیر ۲۷ ساله به کلانتری و تحقیق از وی مشخص شد از افراد سابقه دار است که به جرم Crime سرقت به عنف از سال گذشته در زندان Prison بوده که ۴ روز است آزاد شده است. متهم در تحقیقات بیان داشت پس از آزادی Freedom به همراه یکی از دوستانش به سرقت کامپیوتر‌های خودرو و نیز چراغ‌های اسپرت خودرو‌ها می‌پرداختند و در ساعات بامدادی اقدام به سرقت می‌کردند. با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید در همان روز آزادی زندان، وی در پارک گمنام محله غیاثی از فردی زورگیری کرده بود به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، به چشمانش گاز اشک آور زد و سپس گوشی وی را به سرقت برد که پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری متهم از سوی وی شناسایی شد.

سرهنگ لشینی گفت: پرونده متهم برای رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال گردید و تحقیقات و اقدامات لازم برای دستگیری راننده خودرو ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای جنجالی کیف ۲۵ میلیونی نتیجه امام خمینی

فوری / انفجار موتور هواپیمای ATR72 آسمان +فیلم

فیلمی که جهان راتکان داد / شلاق زدن دختر و پسر بی حیا در ملاعام +تصاویر

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

فجیع ترین انتقام دختر بی حیا از استاد سختگیر !+عکس

لحظه زنده به گور کردن یک مرد! + تصاویر

وقتی پلیس دراتاق را شکست زنی بدون لباس به تخت خواب زنجیرشده بود!+عکس

شهین زن زیبایی بود که آتش گرفت و شوهرش گفت زشتی و طلاقش داد!

شوهر غیرتی نیلوفر دوست پیامکی را به قرار خونین دعوت کرد + عکس

قتل ناموسی زنی جوان که شبیه مرلین مونرو بود ! / عکس های ناجور 52 هزار فالور داشت +عکس

زن صیغه ای با بی حیایی مردان را به خلوتی می برد + عکس

آزمایش خون هم نمی تواند قاتل وحید مرادی را معرفی کند + جزییات

تجاوز گروهی به شهلا داخل خودروی پژو + عکس مردان بی حیا

کدخبر: 395608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟