به گزارش رکنا، این زن به نام زهرا که در یک سال زندگی مشترکش تصور می‌کرد شوهرش کارمندی با حقوق پایین است، زمانی که فهمید مرد زندگی‌اش در محل کارش پست و مقام بالایی دارد، دیگر حاضر به ادامه زندگی مشترکش نشد. او که به همراه شوهرش برای ارائه دادخواست جدایی به دادگاه خانواده تهران آمده بود، درباره جزئیات ماجرای زندگی‌اش به قاضی Judge گفت: یک سال است با شوهرم زندگی می‌کنم، ولی در این مدت فریب خوردم و شوهرم به من دروغ می‌گفت. از همان روزهای اول آشنایی به من گفت یک کارمند ساده است و حقوق و درآمد کمی دارد. از آنجا که به او علاقه‌مند شده بودم، این مساله برایم بی‌اهمیت بود.

برای همین قبول کردم با او ازدواج کنم. زندگی مشترکمان آغاز شد و ما با کلی مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردیم. سختی‌های زیادی کشیدیم تا توانستیم زندگی‌مان را بسازیم. در این یک سال من تصور می‌کردم بهداد همچنان یک کارمند ساده با حقوق کم است. خیلی سعی کردم مدارا کنم و از خیلی چیزهایی که می‌خواستم گذشتم. به خاطر درآمد کم و مشکلات مالی زندگیمان، پا روی خواسته‌هایم گذاشتم تا مبادا زن پرتوقعی محسوب شوم.

من یک سال در سختی زندگی کردم تا این‌که پس از این همه مدت، یک شب فیش حقوقی بهداد را دیدم و شوکه شدم. فهمیدم که بهداد در این مدت پست و مقامش بالاتر رفته و درآمد خیلی بیشتری دارد. او یک سال تمام به من دروغ گفت. همیشه ادعا می‌کرد مشکل مالی دارد در صورتی که حقوقش خیلی بالا بود. اصلا باور نمی‌کردم چنین فریبی خورده باشم. می‌توانستم در این مدت با درآمد شوهرم زندگی راحت‌تری داشته باشم، اما فقط حرص خوردم و به‌خاطر بدهی‌ استرس داشتم.

بهداد همه این ناراحتی‌هایم را دید ولی به روی خودش نیاورد و عذاب‌های مرا تماشا کرد. وقتی متوجه دروغش شدم دیگر حتی یک لحظه هم معطل نکردم و تصمیم به جدایی گرفتم. دیگر نمی‌خواهم در کنار این مرد فریبکار زندگی کنم.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی باور کنید من فقط سه یا چهار ماه بود که درآمدم بیشتر شده بود. اگر هم به همسرم نگفتم به‌خاطر این بود که می‌خواستم پول‌هایم را پس انداز کنم و یک خانه بخرم. می‌خواستم با این کار او را سورپرایز کنم. تصور می‌کردم خوشحال می‌شود. از قصد به همسرم موضوع بالا رفتن حقوقم را نگفتم. چون دلم می‌خواست او شگفت‌زده شود. داشتم تمام تلاشم را می‌کردم که بتوانم هزینه خرید خانه را جور کنم. در این مدت هم اضافه حقوقم را خرج نکردم و آن را پس‌انداز کردم. انگار که درآمدم همان درآمد قبلی بود. ولی هرچه به همسرم می‌گویم فایده‌ای ندارد. چنین موضوع ساده‌ای را بهانه کرده و دعوای ما را به طلاق و دادگاه خانواده کشانده است. در صورتی که می‌توانستیم با صحبت کردن این مشکل را حل کنیم.

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، برای همین رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در این مدت برای حل اختلافشان به یک مشاوره خانواده مراجعه کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظاتی باورنکردنی از خورده شدن یک مار توسط موش! + فیلم

احسان حاج صفی و همسرش با لباس عروسی در یونان + عکس

زنی در دریا غرق شد و 18 ماه بعد با همان لباس‌ها زنده پیدا شد+ عکس

قاتلان وحید مرادی چطور در زندان قمه و چاقو ساختند؟ / تصویر داخل زندان

آزار و اذیت گروهی به شهلا داخل خودروی پژو + عکس مردان بی حیا

سفر تایلند برای مرد جوان دردسر ساز شد! / زنش دست و پای او را بست و عقیمش کرد +عکس

ماجرای ذوب کردن سکه ها برای قاچاق به خارج

فرناز شوهر داشت / فرامرز در پوشش برادر او را به دام کشید !

این پسران مجبور به آزار شوم مادرانشان شدند ! + جزییات تکاندهنده

4 نفر زنده زنده در پراید منفجر شدند

فوری / بانک بهبهان آتش گرفت! +تصاویر

جزئیات جدید از قتل فجیع فرزند امام جمعه خاش + عکس

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

طاهر 15 ساله در تهران بَردگی می کند! / همه درآمدم برای رئیس است !

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

کدخبر: 395231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟