به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتردهم پلیس Police پیشگیری تهران بزرگ در رابطه با کیف قاپی و سرقت Stealing اشیای گرانبهای مسافرانی که از شهرهای دیگر به تهران سفر کرده اند و در پارک ها و بوستان های تهران در چادر به استراحت می پردازند، گفت: در مسیرهای جنوبی ورودی به پایتخت که مسافران به شهر تهران سفر می کنند و شبها در بوستان ها و پارک ها در چادرها به استراحت می پردازند، سرقت هایی از قبیل سرقت تلفن همراه و اشیای گران بها صورت گرفت و شکایاتی در این خصوص به پلیس گزارش شد.
وی در ادامه گفت: یک آقا و یک خانم حدودا 30 ساله که هر دو نیز اعتیاد دارند، با یک موتور سیکلت در پارک های جنوب شهر دست به سرقت از چادر مسافرانی که به تهران سفر کرده اند می زدند. به این صورت که زمانی که مسافران در پارک ها و به دور از چادرهای خود در حال هوا خوری و گشت و گذار بودند، از فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت وسایل گران بهای مسافران و گوشی های تلفن همراه آنها می کردند.
سرکلانتردهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با مراجعه شاکیان و تشکیل پرونده، ماموران پلیس در گشتهای شبانه در پارکها به یک موتورسوار که راکبین آن یک آقا و یک خانم بودند مشکوک شده و بعد از تعقیب آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
جلیلیان ادامه داد: این سارقان به 12 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وسایل گران بها از مسافران اعتراف کردند و پس از بررسی کامل پرونده هر دو آنها بازداشت و راهی زندان Prison شدند. پس از آن تعدادی از وسایل سرقت شده به صاحبان آنها بازگردانده شد. اما تعدادی دیگری از این وسایل مسروقه توسط سارقان به خریداران اموال مسروقه فروخته شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از قاتل وحید مرادی در زندان / سعید قاتل حرفه ای بود! + تصاویر

زوج هنری و معروف از هم جدا شدند +عکس

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

مردی جلوی چشمان بچه ها خواست کله زنش را از ته ببرد!

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

کدخبر: 394776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟