جوان سارقی که به 135 فقره سرقت Stealing اعتراف کرده و در چنگ قانون Law گرفتار شده بود، در تشریح ماجرای زندگی اش گفت: من تک فرزند خانواده بودم، پدر و مادرم هر دو کارمند و مشغول به کار بودند، از این که تمام امکانات رفاهی برایم فراهم بود احساس خوشحالی می کردم اما رضایت قلبی نداشتم چرا که در خانه احساس تنهایی می کردم و دوست داشتم با خواهران و برادرانم بازی و شادی کنم اما این آرزوی من هیچ گاه به واقعیت نپیوست.
مادرم به خاطر این که کارمند بود علاقه ای به بچه دار شدن نداشت و نمی خواست سختی های بزرگ کردن یک فرزند دیگر را تجربه کند اما پدرم مخالف نظر مادرم بود و اعتقاد داشت من باید خواهر و برادر دیگری نیز داشته باشم و همین مسئله باعث درگیری لفظی و تنش هایی در خانواده می شد.
زمانی که هفت سال داشتم و به مدرسه می رفتم، درگیری های پدر و مادرم شدت گرفت و هر روز دعواهای آن ها در روح و روان من تاثیر بدی می گذاشت.

در مدرسه باهمکلاسی هایم زد و خورد می کردم تا آن جا که مدیر مدرسه پدر یا مادرم را می خواست تا درباره مشکل پرخاشگری من صحبت کند.
بعد از صحبت آن ها، چند روزی آرام و ساکت بودم اما دوباره با شروع جر و بحث بین والدینم، مجبور بودم حرف های بد و بیراه آن ها را بشنوم و دم بر نیاورم تا این که با ورود به مدرسه بر سر موضوع بی اهمیتی دعوا راه می انداختم و عقده های درونی ام را یک جا تخلیه می کردم. این وضعیت ادامه داشت تا این که به سن نوجوانی رسیدم و احساسات و هیجانات این دوران را می گذراندم. پدر و مادرم همچنان سرگرم کارهای خودشان بودند و هیچ توجهی به روحیه حساس و پرتلاطم من نداشتند.
در همین اوضاع و احوال مرتکب خطایی بزرگ شدم و پسر همسایه را مورد تعرض قرار دادم. این گونه بود که برای اولین بار روانه زندان Prison شدم و شش ماه را در کانون اصلاح و تربیت گذراندم. پس از آن نگاه های اطرافیانم به من تغییر کرد و این موضوع خیلی آزارم می داد. به اصرار مادرم و کمک هایش توانستم مقطع متوسطه را به پایان برسانم.
آن جا بود که پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و مادرم را تنها گذاشت. خیلی زود با به دنیا آمدن فرزند هووی مادرم، پدرم کمتر به ما سر می زد و من و مادرم را به فراموشی سپرد.
این در حالی بود که هر دوی آن ها بازنشسته شده بودند و با خانه نشینی مادرم، پدرم نیز مغازه ای راه اندازی و خودش را سرگرم کرده بود.
روزها به همین ترتیب سپری می شد تا این که بعد از مدتی با دختری معتاد Addicted آشنا شدم. من که تا آن زمان لب به سیگار هم نزده بودم، در پی آشنایی با آن دختر پا به مجالس پارتی گذاشتم. در آن جا بود که به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر Drugs روی آوردم.
هر روز مصرف مواد مخدرم بالا می رفت و با آن که مستقل از پدرم زندگی می کردم اما پدرم مقداری از هزینه های زندگی ام را می پرداخت تا این که روزی یکی از دوستان پدرم مرا در حال استعمال مواد مخدر دید و این گونه بود که پدرم دیگر هیچ پولی به من نداد و من هم به ناچار برای تامین مخارج اعتیادم دست به سرقت زدم.
از آن جا که در کارهای فنی اتومبیل سررشته ای داشتم، شب ها سراغ اتومبیل هایی می رفتم که قفل و دزدگیر نداشتند و خیلی زود در اتومبیل ها را باز می کردم و لوازم داخل آن را به سرقت می بردم تا این که یک شب توسط ماموران گشت دستگیر شدم و ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

نقشه عجیب دانش‌آموز ۱۵ ساله همدانی برای دنبال کنندگان سایت های ناجور + عکس

جزییات خودسوزی منافقین به دستور مسعود رجوی + فیلم

وقتی فهمیدم لیلا شوهردارد رفت و آمد را قطع کردم ولی او مدام ارتباط می خواست !

زنم وقتی طلاق گرفت با یک پیرمرد ازدواج کرد / حالا که من هم ازدواج کردم می خواهد نزد من بیاید!

تبهکار حرفه ای پس از جراحی پلاستیک، 2 دختر تهرانی را به دام انداخت!

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

جسد زن باردار با جنین بیرون زده از بدنش در سطل زباله پیدا شد+عکس

علت عجیب فرار منصوره از خانه پدری / فرخنده چه نقشی داشت!

زن بی نوا به کما رفته بود که پسر بی حیا به او رحم نکرد! + عکس

نجات معجزه آسای زن اصفهانی در شب تولد امام رضا(ع) / پسر 16 ساله با امام ارتباط گرفت

زندگی سیاه من! / از آزار پسر همسایه تا افتادن در دام دختر ولنگار

خواهرم آبروی ما را برده بود! / مادر کرجی پسر غیرتی اش را بخشید!

دردسر وحشتناک برای جوان تهرانی که با زن شوهردار ارتباط داشت / سارا او را به من معرفی کرد!

شهاب مرا هنگام بیهوشی در خانه اش باردار کرد / مهناز نقشه زیرکانه ای برای خواستگار بی مرام کشید! + عکس

2 دختر دانشجو تهرانی در دام شیطان اینستاگرام / او با تغییر چهره به ملاقات شوم می رفت!

کشف الماس غول پیکر + عکس

3 زن با 3 سرنوشت وحشتناک ! / فاطمه پنهانی کنار رودخانه زایمان کرد + عکس

معلم منحرف دانش آموزان را هیپنوتیزم کرده بود تا آنها متوجه اقدام شیطانی نشوند! + عکس و جزئیات

کدخبر: 394154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟