مرد شکنجه گر در دار زدن دوستش اعدام نمی شود !+عکس

رسیدگی به این پرونده از 30 آبان ماه سال ۹۵ به دنبال پیدا شدن جنازه حلق آویز یک مرد جوان در کانکس نگهبانی کارگاه عمرانی در حاشیه اتوبان چمران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت .

مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس وقتی به محل جنایت Crime رفتند با جنازه خونین روبه‌رو شدند که آثار جراحت روی سر و بدنش نمایان بود و پیکر وی از سقف با یک طناب آویزان شده بود.

جنازه حلق‌آویز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت، شواهد نشان از آن داشت که کیوان 29 ساله مردی معتاد Addicted و کارتن خواب بوده و گاهی اوقات شبها را در داخل کانکس نگهبانی زندگی می کرده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از سایر معتادان پرداخت و یکی از آنها گفت: قاسم ۶۰ ساله که از دوستان کیوان است را دیروز در حوالی کانکس نگهبانی دیدم .او در حالی که عصبانی بود به دنبال کیوان می گشت و میگفت او مقداری از مواد مخدرش را دزدیده است.

همین سرنخ کافی بود تا تلاش برای ردیابی متهم ۶۰ سال آغاز شود . بررسی ها نشان می‌داد این مرد همزمان با کشته شدن کیوان به مکان نامعلومی گریخته است.

چند روز از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد قاسم را در یک کمپ ترک اعتیاد در فاشافویه یافت و وی را بازداشت کرد.

مرد میانسال گفت: من و کیوان بعضی شبها را در کانکس نگهبانی سپری می‌کردیم . آخرین بار وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم نیم کیلو تریاکی را که از قبل تهیه کرده بودم در کانکس نیست. می دانستم کیوان آن را دزدیده و کانکس را ترک کرده است .به همین خاطر صبح روز بعد سراغ او رفتم .من دست و پایش را با طناب بستم و او را از سقف آویزان کردم. او را شکنجه Torture دادم تا محل پنهان کردن تریاک را به من بگویند اما سکوت کرد و من با چوب چند ضربه به بدنش زدم و سپس او را رها کردم ولی قصد کشتن Killing او را نداشتم.

کیوان را به نحوی از سقف آویزان کرده بودم که پایش به زمین برخورد می کرد به همین خاطر مطمئن بودم خفه نمی شود.

بدین ترتیب این مرد در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و این در حالی بود که خانواده کیوان خواستار قصاص قاسم شدند.

سپس پشت تریبون قرار گرفت و گفت : گزارش پلیس نیز نشان می دهند پیکر کیوان به نحوی از سقف آویزان شده بود که پایش به زمین برخورد می‌کرد می‌توانست روی پاهایش بایستد. من باعث خفگی او نشده ام و نمی دانم چه عاملی باعث مرگ او شده است.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به نظر پزشکی قانونی که علت مرگ را خفگی اعلام کرده بود دیروز قاسم را از اتهام قتل Murder تبرئه کرد. ولی به خاطر قتل شبه عمد و جراحتهای روی بدن قربانی به پرداخت دیه و همچنین سه سال زندان Prison محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

دستگیری دختر بدون لباس که خیابان را به هم ریخت+عکس

دارو ندار آقای خواننده سرشناس جزغاله شدند + عکس

خبر بد/ شهرام شکوهی دیگر نمی تواند بخواند! + عکس

نرگس محمدی از زندان به بیمارستان منتقل شد

فوری / انفجار بزرگ در پایگاه موشکی + فیلم

افزایش شدید قیمت مسکن در تهران طی دو ماه

مرد فداکار، کودک را نجات داد و خودش غرق شد / در کردستان رخ داد !

این مرد مُرده 12 سال بعد زنده شد! / داستانی باورنکردنی + عکس

عروسک هیتلردر88 سالگی درگذشت!/ این زن را بهتر بشناسید+عکس

ماجرای ازدواج عاشقانه سیاه پوست 27 ساله با مادربزرگش+عکس

زنی که طلاق می خواست راز آتش سوزی در پاساژ را لو داد + عکس

این مرد را می شناسید ؟ / اجاره نشین ها نقره داغ شدند! +عکس

شیدا 15 ماهه تنهاداخل ماشین بودکه دزدپشت فرمان نشست/درمشهد رخ داد

رها شدن نوزاد 3 ماهه در تبریز / نامه مادر نوزاد اشک همه را در آورد! + عکس

زنم سحر بی حجاب شد و حالا با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد!

17 ساله در دادگاه تهران

کدخبر: 393707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟